فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان با بیان اینکه امروز همان‌هایی مدعی حقوق بشر شده‌اند بر سر بچه‌های یمن آتش می‌ریزند اضافه کرد: چرا و به چه جرمی کودکان مظلوم یمن باید زیر آتش استکبار آمریکایی، اسرائیلی، انگلیسی و عربستانی باشند؟
کد خبر: ۶۸۲۷۹۲
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۸ 22 November 2018
سردار مظاهر مجیدی  با بیان اینکه دشمن می‌خواهد یک چهره زیبا از آمریکا و رژیم طاغوت برای ما ترسیم کند گفت: مبادا در انتخاب دشمن تردد کنیم چراکه دشمن شماره یک ما آمریکاست.

به گزارش فارس، سردار مجیدی در یادواره شهدای فرهنگی و دانش‌آموز در مسجد امام حسن عسکری (ع) شهرک طالقانی تویسرکان با اشاره به اینکه ۹۲ شهید دانش‌آموزان تویسرکان در دوران دفاع مقدس یک هشتم شهدای تقدیمی این شهرستان به اسلام و انقلاب را تشکیل داده‌اند اظهار کرد: دانش‌آموزان ما با سن کم نظیر شهید فهمیده در هشت سال دفاع مقدس با ایمان راسخ و مشتاقانه در عملیات‌ها حضور داشتند.

وی با اشاره به اینکه شهید فهمیده آتش به اختیار نارنجک بر خود بست و از دین و خاکش دفاع کرد افزود: وقتی به نسبت تعداد شهدای دانش‌آموزان دقت می‌کنیم، می‌بینیم این شهیدان بهتر از ما پاسخ رهبر را دادند.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان با اشاره به اینکه ۳۶ هزار شهید دانش‌آموز در قبال حدود ۱۸۰ هزار نفر شهید دوران دفاع مقدس نسبت بالایی است گفت: نتیجه می‌گیریم هوش، علاقه، عشق و لبیک به رهبر این شهدا از اقشار دیگر بالاتر بوده است.

وی با تاکید بر اینکه امروز تلاش استکبار بر این است که در انتخاب هدف و دشمن واقعی اشتباه کنیم خطاب به دانش‌آموزان افزود: ۳۶ هزار دانش‌آموز شهید دوران دفاع مقدس در انتخاب دشمن‌شان اشتباه نکردند با اینکه آن زمان هم تبلیغات سوء و گمراه‌کننده دشمن وجود داشت.

وی با اشاره به فعالیت گسترده شبکه‌های اجتماعی از سوی استکبار برای به اشتباه انداختن ما در تشخیص دشمن تصریح کرد: دشمن تمام ظرفیتش را پای کار آورده که این طور القا کند نظام جمهوری اسلامی کارآمد نیست؛ معنای این کار دشمن این است که می‌خواهد ما را در یک هدف مهم و استراتژیک به اشتباه بیاندازد.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان با اشاره به اینکه استکبار و همدستانش حدود یک قرن بزرگترین خیانت‌ها را علیه کشور ما انجام دادند گفت: سازمان منافقین که امروز در کنار آمریکایی‌ها، اسرائیلی‌ها و... خط مشی می‌دهند و روزشمار سقوط انقلاب اسلامی را دنبال می‌کنند ۱۷ هزار نفر از فرزندان این آب و خاک را به شهادت رسانند.

وی با اشاره به اینکه تلاش دشمن بر این است که امروز یک چهره زیبا از آمریکا و رژیم طاغوت برای ما ترسیم کنند تاکید کرد: مبادا در شناخت دشمن تردید کنیم که همانا دشمن شماره یک ما آمریکاست.

مجیدی با بیان اینکه اگر زمانی دشمنان احساس کنند می‌توانند ما را به شک بیاندازند که نتوانیم خوب انتخاب کنیم آن روز بین ما اختلاف خواهند انداخت تاکید کرد: وقتی بصیرت و بینش ما بالا باشد و دشمن شماره یک خود را بشناسیم، آن روز مایه عزت این کشور خواهیم بود.

وی اظهار کرد: امروز به لطف خداوند با وجود تمام توطئه‌هایی که دشمنان در دو سال گذشته علیه کشور ایجاد کردند هر روز وحدت بین مسؤولان و مردم بیشتر می‌شود و این نقطه‌ای است که استکبار نمی‌خواهد باور کند.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان با بیان اینکه منکر اختلاف سلایق در کشور نیستیم، اما در هر خانواده‌ای اختلاف سلیقه وجود دارد، گفت: مهم این است که هیچ گاه این اختلاف سلیقه‌ها باعث نمی‌شود از هدف اصلی بازبمانیم.

وی در پایان سخنانش با تاکید بر انجام خوب وظیفه دانش‌آموزان بیان کرد: شما دانش‌آموزان آینده‌سازان این کشور هستید پس با هدفگذاری، مدیریت زمان و تلاش برای انجام خوب وظیفه خود از هم‌اکنون اقدام کنید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار