کد خبر: ۶۸۲۵۶۶
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۷ 21 November 2018

ناصر اسحاقی در حاشیه مراسم تجلیل از مربیان و اعضای جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار مهر تصریح کرد: ارتباط انسان با جهان از طریق قدرت کلام بوده و چنانچه این قدرت از انسان گرفته شود، آدمی به مانند مجسمه‌ای خواهد شد که ادامه زندگی نیز بر او سخت و دشوار می‌شود.

وی افزود: کتاب به عنوان یکی از مهمترین ابزارهایی بوده که زمینه تسهیل در ارتقای علم، هنر و نبوغ را فراهم می‌کند و غفلت از آن در افزایش قدرت ارتباط و بالا بردن نفوذ کلام تأثیرگذاری منفی خواهد داشت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان دامه داد: والدین باید در عمل، علاقه زیادی به کتابخوانی و جاافتادن فرهنگ مطالعه در درون خانواده خود را داشته باشند تا این فرهنگ به صورت عملی و گسترده‌ای در بین اعضای کم سن و سال نیز جا افتاده شود.

اسحاقی تصریح کرد: هفدهمین دوره انتخابات نماینده مدیران مسئول در هیئت نظارت بر مطبوعات برگزار گردید که مدیران مسئول نشریات استان اردبیل با مشارکت بیش از ۷۵ درصدی در این انتخابات شرکت کردند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل با اشاره به مشارکت بالا در هفدهمین دوره انتخاب نماینده مدیران مسئول در هیئت نظارت بر مطبوعات، اضافه کرد: با مشارکت هزار و ۷۱۳ نفر از مدیران مسئول واجد شرایط، مشارکت بالای ۵۰ درصدی در برگزاری انتخابات در مرحله نخست به دست آمد.

اسحاقی افزود: مدیران مسئول نشریات استان اردبیل نیز با حضور حداکثری در این انتخابات مشارکت بالای ۷۵ درصدی را رقم زدند که جا دارد از تمامی خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای استان و بخصوص مدیران مسئول نشریات قدردانی شود.

وی ادامه داد: با توجه به صراحت آیین نامه اجرایی انتخابات، منتخب مدیران مسئول نیز بایستی اکثریت مطلق آرا را کسب نماید که این نصاب، با اندکی فاصله به دست نیامد و بر همین اساس و مطابق تبصره یک ماده ۳۳ آیین نامه اجرایی قانون مطبوعات، انتخابات دو هفته بعد در تاریخ یکشنبه ۱۱ آذرماه برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار