فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد از كشف انبار حاوی انواع لوازم خانگی احتکار شده به ارزش 10میلیارد ریال در عملیات ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی خبر داد.
کد خبر: ۶۸۱۷۲۹
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۲ 19 November 2018

به گزارش تابناک : سرهنگ "محمد رضا خدا دوست "فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد در تشريح اين خبر گفت:ماموران پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان نجف آباد  در ادامه طرح های برخورد با محتکران کالاهای اساسی مردم در پی کسب خبری مبنی بر احتکار لوازم خانگی در یکی از انبارهای سطح شهر، موضوع را به صورت ویژه  در دستور كار خود قرار دادند.

وي افزود:ماموران پس از انجام تحقیقات و کسب اطمینان از درستی موضوع با هماهنگی مقام قضائی به همراه کارشناسان اداره صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف از انبار موصوف بازدید به عمل آوردند که در نتیجه انواع لوازم خانگی از قبيل يخچال ، اجاق گاز ، ماشين لباسشويي و لوازم برقي کشف شد.

سرهنگ خدادوست با بیان اینکه احتکار بودن کالاها به دلیل عدم اعلام آنها به اداره صنعت، معدن و تجارت و ثبت نشدن خروجی کالاها در سامانه انبارها محرز شده است گفت: کارشناسان مربوطه ارزش محموله مکشوفه را 10 میلیارد ریال اعلام کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد در پایان از دستگیری 2 فرد متخلف و تحویل آنان به مراجع قضائی خبر داد و گفت:طرح برخورد با محتکران کالاهای اساسی مردم تداوم دارد و ماموران این فرماندهی با این گونه افراد برخورد قانونی می کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار