تیم‌های هندبال سپاهان و ذوب‌آهن اصفهان در تورنمنتی چهارجانبه به میدان می‌روند.
کد خبر: ۶۸۱۶۲۸
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۶ 19 November 2018

به گزارش تابناک : تیم‌های هندبال سپاهان و ذوب‌آهن اصفهان برای کسب آمادگی بیشتر جهت حضور در ادامه رقابت‌های لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور در یک تورنمنت چهارجانبه به میدان می‌روند.

این تورنمنت هندبال قرار است روزهای پنجشنبه و جمعه اول و دوم آذرماه در اصفهان برگزار شود.

تیم‌های سپاهان و ذوب‌آهن اصفهان، الجیش عراق و نماینده کشور عمان در این مسابقات به مصاف یکدیگر خواهند رفت. سالن شهید سجادی اصفهان میزبان این رقابت‌ها است و قرار است هر روز 2 دیدار از ساعت 16 برگزار شود.

نیم هندبال سپاهان که در فصل جاری لیگ برتر نیز با هدایت محسن طاهری در مسابقات حضور دارد، با 4 پیروزی و یک تساوی و کسب 9 امتیاز در صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار دارد. تیم زاگرس اسلام‌آباد نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده و سرسخت‌ترین حریف زردپوشان اصفهانی در این فصل از لیگ برتر است که با امتیاز مشابه و تفاضل گل کمتر نسبت به سپاهان در جایگاه دوم جدول رده‌بندی ایستاده است.

سپاهانی‌ها قرار بود امسال به جای نفت و گاز گچساران در مسابقات جام باشگاه‌های هندبال آسیا شرکت کنند، اما افزایش قیمت دلار و بالا بودن هزینه اعزام این تیم باعث شد مسئولان باشگاه سپاهان از خیر حضور در این رقابت‌ها بگذرند.

اما دیگر تیم اصفهانی لیگ برتر هندبال یعنی ذوب‌آهن شرایطی کاملاً متفاوت از سپاهان در این فصل دارد. ذوب‌آهن که پس از انحلال و چند سال دوری از سطح اول هندبال ایران امسال دوباره احیا شد، در هر 4 دیدار قبلی خود در لیگ برتر شکست خورده و به عنوان تنها تیم بدون امتیاز این مسابقات در قعر جدول رده‌بندی لیگ برتر جای دارد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار