عضو مجمع اصولگرایان اصفهان گفت: از استاندار آینده اصفهان انتظار می‌رود که با دیدی منصفانه و انقلابی به مسائل نگاه کرده تا جناح‌های سیاسی نتوانند از او بهره برداری منفی و به دور از منافع ملی و انقلابی داشته باشند.
کد خبر: ۶۸۰۹۳۷
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۷ 17 November 2018

به گزارش تابناک : محمود معلمی به بیان انتظارات از استاندار جدید اصفهان پرداخت و اظهار داشت: استان اصفهان از فعال‌ترین استان‌ها در بُعد سیاسی است که شامل احزاب مختلف سیاسی و همچنین قومیت‌های گوناگون است، از استاندار اصفهان انتظار می‌رود که با دیدی منصفانه و انقلابی به مسائل نگاه کرده تا جناح‌های سیاسی نتوانند از او بهره برداری منفی و به دور از منافع ملی و انقلابی داشته باشند.

وی افزود: استاندار اصفهان باید در کنترل برخی جریان‌ها مانند شورا و شهرداری مطلوب عمل کند، زیرا مردم گلایه‌مندی‌هایی داشته‌اند، برخی اتفاقات رخ داده در شهر با ارزش‌های ما مغایرت داشته و انتظار می‌رود که استاندار این حرکات را کنترل کند.

عضو مجمع اصولگرایان اصفهان تصریح کرد: استاندار باید منافع مردم و مصالح انقلاب را درنظر بگیرد تا جریان‌های سیاسی نتوانند استاندار را به سمت خود سوق دهند.

وی با تأکید بر لزوم مدیریت صحیح آب در استان اصفهان گفت: انتظار می‌رود که استاندار اصفهان تدبیر صحیحی در زمینه آب داشته باشد، این تدبیر باید برای مردم متدین و شهید پرور شرق اصفهان به صورت جدی انجام شود، علاوه بر این زاینده‌رود نیز چشم و چراغ این شهر است که باید برای احیای آن اقدامات لازم انجام شود.

معلمی سرمایه‌گذاری را از جمله مهمترین موضوعات اقتصادی استان اصفهان دانست و گفت: اصفهان به واسطه بهره‌مندی از ظرفیت‌های بسیار، می‌تواند درآمدهای خوبی در زمینه گردشگری داشته باشد، استاندار اصفهان باید در توسعه گردشگری همراه با حفظ ارزش‌ها اقدامات موثری انجام دهد تا درآمد مناسب از گردشگری در کنار حفظ مصالح انقلاب و ارزش‌ها به دست آید.

وی پیرامون انتخاب گزینه بومی و یا غیربومی برای استانداری اصفهان اظهار داشت: حُسن انتخاب گزینه بومی این است که استاندار منتخب نیازی نیست برای شناخت استان، سوابق، مسائل، شخصیت‌ها و غیره یک یا دو سال زمان صرف کند و می‌تواند مدیریت را سریع به دست گرفته و مسائل را پیش ببرد، اما اگر استاندار غیربومی باشد در مجموع برای این امور وقت زیادی نیاز دارد، علاوه بر این ممکن است افراد و جریان‌های مختلف کاندیداهای غلطی را به او معرفی کنند که در تصمیماتش موثر خواهد بود.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار