معاون امور سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با اشاره به تلاش چندین ماهه برای برگزاری جشنواره در سطحی خوب گفت: تمام سالن‌ها برای برگزاری جشنواره در سطحی خوب آماده شده‌اند.
کد خبر: ۶۸۰۴۵۳
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۴ 17 November 2018
نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان گفت: تلاش شود تا برگزاری جشنواره به شکلی خوب برگزار شود و میهمانانی که برای حضور در جشنواره به همدان می‌آیند، مشکلی برایشان پیش نیاید.

به گزارش ایسنا، آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی در دیدار با مسئولان ستاد برگزاری بیست و پنجمین دوره جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان در همدان، بیان کرد: علت پیشرفت کشور‌های غربی این است که مسائل را ریشه‌ای دنبال می‌کنند، اما مشکل ما این است که روبنایی و سوری کار می‌کنیم.

وی با بیان اینکه مجتمع بوعلی‌سینای همدان به عنوان یکی از سالن‌های برگزاری جشنواره مجموعه‌ای خوب و با کیفیت است، ادامه داد: وضعیت دیگر سالن‌ها مانند مجتمع شهید آوینی نیز باید بهبود یابد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان نیز با اشاره به تلاش برای برگزاری جشنواره در کل سطح شهر گفت: رونمایی از پوستر جشنواره هم در یکی از مدارس حوالی شهر صورت گرفت.

هادی فیض‌منش با بیان اینکه مجموعه‌ای با ۲۰ کمیته اجرایی در حال تلاش برای برگزاری هرچه بهتر جشنواره هستند، افزود: مجتمع شهید آوینی محل اصلی جشنواره است و ۸ سالن دیگر نیز برای برگزاری جشنواره آماده شده است.

وی در ادامه با بیان اینکه همدان مبتکر تئاتر کودک در کشور بوده است، عنوان کرد: اجرای تئاتر کودک و نوجوان موجب شده تا همدان آمار بسیار کمی در بزهکاری جوانان داشته باشد.

در پایان مراسم نیز حکم عضویت نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان در شورای سیاستگذاری بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان توسط مدیرکل ارشاد استان همدان تقدیم شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار