هفته پنجم رقابتهای لیگ ملت های اروپا، امشب با برگزاری چند دیدار آغاز شد.
کد خبر: ۶۸۰۴۲۷
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۱ 16 November 2018

به گزارش تابناک : هفته پنجم رقابتهای لیگ ملت های اروپا، امشب با برگزاری چند دیدار آغاز شد که در مهمترین بازی تیم ملی کرواسی میزبان تیم ملی اسپانیا بود که با نتیجه سه بر دو به پیروزی رسید.

نیمه دوم این دیدار بسیار جذاب بود و هر پنج گل مسابقه در این نیمه به ثمر رسید. گلهای کرواسی را در این دیدار، کراماریچ در دقیقه 54 و جدواج در دقایق 69 و 3+90 به ثمر رساندند برای تیم مهمان نیز سبایوس در دقیقه 56 و کاپیتان راموس در دقیقه 78 (از روی نقطه پنالتی) گلزنی کردند.

نایب قهرمان جهان با کسب نخستین پیروزی خود در این رقابتها، چهار امتیازی شد و همچنان پشت سر اسپانیای شش امتیازی(با یک بازی بیشتر) و انگلیس چهار امتیازی در رتبه سوم جدول سه تیمی گروه چهارم سطح A رقابتها قرار دارد.بازی آخر انگلیس و کرواسی نشان دهنده سقوط یکی از این دو تیم به سطح پایین تر است.

در دیگر بازی مهم، تیم ملی بلژیک در گروه چهارم سطح A با دو گل مهمانش تیم ملی ایسلند را مغلوب کرد.باتشوایی در دقایق 65 و 81 هر دو گل تیم سوم جام جهانی 2018 را به ثمر رساند. بلژیک با این برد 9 امتیازی شد و ایسلند نیز بدون امتیاز کار خود را در سطح A بازیها پایان داد و ازین پس باید در سطح B به میدان برود.

در گروه سوم سطح B، نبرد بوسنی و اتریش در زمین اتریشی‌ها با تساوی بدون گل به پایان رسید تا بوسنی جواز صعود به لیگ A را کسب کند.

همچنین در گروه دوم سطح C مجارستان دو بر صفر استونی را برد و یونان یک بر صفر از سد فنلاند گذشت. 

در گروه اول لیگ D هم قزاقستان و لتونی به تساوی یک بر یک رسیدند و آندورا و گرجستان با همین نتیجه میدان را ترک کردند.

 در گروه دوم لیگ D، مولداوی یک بر صفر در زمین سن‌مارینو به برتری رسید و بلاروس با دو گل در خانه لوکزامبورگ پیروز شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار