به رغم آنکه برخی از رسانه اقدام به انتشار خبری مبنی بر رصد صلاحیت پیروز حناچی، شهردار چهاردهم شهر تهران کرده اند، اما رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران با رد این ادعا تاکید کرد: انتشار خبرهایی مبنی بر رد صلاحید شهردار آینده تهران از سوی برخی از مراجع کذب است.
کد خبر: ۶۸۰۰۸۲
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۶ 15 November 2018

به گزارش تابناک : محمد علیخانی در واکنش به انتشار شایعاتی مبنی بر عدم تایید صلاحیت پیروز حناچی از سوی برخی از مراجع و نهادهای مسئول به خبرنگار تیتر شهر گفت: وظیفه شورا انتخاب اصلح ترین فرد و گزینه موجود را به عنوان شهردار آینده تهران انتخاب کرد.


وی با بیان اینکه روز گذشته پیروز حناچی به عنوان شهردار منتخب شورای شهر معرفی شد، افزود: بر این مبنا طی نامه ای از سوی رئیس شورای شهر تهران وی به عنوان شهردار منتخب تهران جهت تایید صلاحیت و امضای حکم به وزارت کشور معرفی شد.


رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه انتشار این گونه اخبار و شایعات تاثیری در انتخاب پیروز حناچی به عنوان شهردار منتخب شورای شهر نخواهد داشت، ادامه داد: به هر حال اکنون نوبت به وزارت کشور است تا با تایید صلاحیت پیروز جناچی و ابلاغ حکم وی به عنوان شهردار تهران وظایف قانونی خود را انجام دهد.


وی با بیان اینکه هر گونه تصمیمی که وزارت کشور در این زمینه اعلام و به صورت کتبی به شورای شهر تهران ابلاغ کند، ملاک عمل قرار خواهد گرفت، یادآور شد: به نظر می رسد که انتشار این قبیل شایعات تاثیری در تصمیم شورای شهر تهران نخواهد داشت.

 

 

منبع : تیترشهر 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار