مسئول ستاد اقامه نماز استان اصفهان گفت: در بیش از 700 اداره شهرستان اصفهان نماز جماعت برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۷۹۸۷۲
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۹ 14 November 2018

به گزارش تابناک : حجت‌الاسلام رنجبر پیش از ظهر امروز(چهارشنبه) در جلسه ستاد نماز جمعه شهرستان اردستان، اظهار کرد: باید تلاش شود نماز در خانواده‌ها یک اولویت باشد. نماز باید در سبد معنوی خانواده باشد تا بتوانیم تأثیر آن را در زندگی ببینیم.

وی افزود: فضای مجازی به عنوان یک ابزار است که دشمن از آن استفاده می‌کند. چرا ما هنوز نتوانستیم از این فضا استفاده کنیم؟ همیشه از مضرات فنّاوری و فضای مجازی نگوییم، ما نتوانستیم از این فنّاوری و فضای مجازی بهره ببریم زیرا برنامه‌ای نداشتیم.

مسئول ستاد اقامه نماز استان اصفهان گفت: نماز هنوز در کشور ما به یک فرهنگ تبدیل نشده است. اگر موضوع نماز دغدغه مسئولان شد بسیاری از مشکلات و آسیب‌های جامعه برطرف می‌شود.

رنجبر با اشاره به اثرات نماز در جامعه گفت: بسیاری از زشتی‌هایی که در جامعه با آن مواجه هستیم به دلیل این است که به نماز اهمیت نمی‌دهیم. باید دغدغه همگی مسئولان و خانواده‌ها نماز شود.

وی با اشاره به اینکه بالغ بر 2300 روحانی در مدارس استان نماز جماعت برگزار می‌کنند، خاطرنشان کرد: 70 درصد فعالیت‌های ستاد اقامه نماز استان اصفهان برنامه‌هایی است که با آموزش و پرورش انجام می‌شود. گفتمان نماز در مدارس برای دانش آموزان و برگزاری جلسات برای خانواده‌های دانش آموزان مهم‌ترین برنامه‌هایی است که انجام دادیم.

مسئول ستاد اقامه نماز استان اصفهان با اشاره به بیست و هفتمین اجلاس سراسری نماز در آذرماه گفت: راه‌اندازی مجمع خیران در سطح استان اصفهان یکی از برنامه‌های پیشرویی است که باید در شهرستان‌ها نیز انجام شود. در حال حاضر چهار مجمع خیران ستاد اقامه نماز راه‌اندازی شده است.

رنجبر با بیان اینکه در بیش از 700 اداره شهرستان اصفهان نماز جماعت برگزار می‌شود، تأکید کرد: دستگاه‌های دولتی که انتخاب شدند برای ستاد اقامه نماز باید برنامه‌ریزی کنند که نماز در این شهرستان احیا شود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار