مدیرکل کانون کودکان و نوجوانان کرمانشاه گفت:شادپیمایی عروسکی با حضور ۱۴ عروسک غول‌پیکرو ۱۲۰ هنرمند از سراسر کشور، در مناطق زلزله زده و شهر کرمانشاه برگزار می شود.
کد خبر: ۶۷۹۸۴۶
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۲ 14 November 2018

به گزارش خبرنگار تابناک، مهناز فتاحی در جمع خبرنگاران افزود:این برنامه در صبح ۲۶ آبان ماه با حضور هنرمندانی از سراسر کشور در سالن اهرار سرپل ذهاب و سالن امتحانات آموزش و پرورش ثلاث باباجانی برگزار و تعدادی از این گروها نیز در روستاها و برخی از محلات این دو شهرستان برنامه  خواهند داشت.

وی خاطر نشان کرد:در روز ۲۷ آبان ساعت ۹ صبح هم برنامه شادپیمایی در ورزشگاه امام خمینی (ره) شهر کرمانشاه و التبه در صورت مساعد بود هوا ساعت ۱۴ در مسکن مهر شهرک دولت آباد، با حضور هنرمندان و گروهای بوک بارانه و سرود و موسیقی کرمانشاه برگزار می‌شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه اظهار داشت:این برنامه اولین تجربه است و تنها مختص به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیست بلکه متعلق به استان کرمانشاه است و ما باید از این رویداد مهم در جهت استفاده از تجارب و آشنایی با عروسک های کشور استفاده کنیم.

فتاحی تصریح کرد: رویکرد ما برای حضور عروسک‌های این برنامه یک رویکرد فرهنگی است و تمام تلاش ما این بوده که از اسطوره‌های ایرانی همچون رستم و سهراب، شنگول و منگول استفاده کنیم تا بار فرهنگی متناسب داشته باشیم.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار