در فرم جين‌شور قهرماني كشور
ووشوكار استان قم با كسب مقام سوم و نشان برنز به كار خود در پيكارهاي ووشو قهرماني رده سني بزرگسالان ايران پايان داد.
کد خبر: ۶۷۹۶۵۷
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۰۲:۲۶ 14 November 2018

به گزارش تابناک قم، پیکارهای ووشوی قهرمانی کشور با حضور تالوکاران و سانداکاران استان‌های مختلف طبق برنامه‌ریزی فدراسیون ووشو به میزبانی هیأت ووشو استان اردبیل به انجام رسید و در اوزان و فرم‌های مختلف با معرفی نفرات برتر به پایان رسید.

این پیکارها به مدت چهار روز در حالی برگزار شد که تیمی منتخب از هیأت ووشو استان قم نیز در آن حضور داشت و نمایندگان قم در سالن 6 هزار نفری رضازاده اردبیل برای کسب مقام‌های برتر تالو و ساندا پیکار کردند اما سهم آنها تنها کسب یک نشان برنز بود.

دبیر هیأت ووشو استان قم که سرپرست تیم اعزامی مردان قم به این پیکارها بود در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: تنها مدال تیم ما در این مسابقات نتیجه رقابت امیر قربانی‌پور در فرم جین‌شو بخش تالو بود و این ووشوکار بعد از بهروز بخشی‌زاده از تیم هیأت خوزستان و توحید هدایت‌پور از تیم هیأت زنجان رتبه سوم ایران را کسب کرد.

سجاد خورشیدی خاطرنشان کرد: این مسابقات در سایر فرم‌ها نظیر تای چی جین، گون شو، نن گون، چیانگ شو، شینگ یی چوان، شوان دائو و دوئلین نیز به انجام رسید اما سهم تیم قم تنها یک نشان برنز بود و در بخش ساندا یا مبارزه نیز مدالی به تیم منتخب هیأت ووشو قم نرسید.

وی خاطرنشان کرد: مسابقات واقعا در سطح بسیار بالایی به انجام رسید و از نزدیک شاهد تلاش و انگیزه بالای ووشوکاران قم برای کسب مقام‌های برتر بودم و این دوره از پیکارها یقینا تجربه بسیار ارزشمندی برای ووشوکاران قم خواهد بود تا در میادین آینده به موفقیت دست یابیم.

خورشیدی با بیان اینکه رقابت‌های بخش ساندا در اوزان 52، 56، 60، 65، 70، 75، 80، 85، 90 و به اضافه 90 کیلوگرم برگزار شد، در پایان اظهار کرد: در رده‌بندی نهایی این پیکارها در مجموع دو بخش تالو و ساندا تیم‌های تهران، چهارمحال و بختیاری و فارس اول تا سوم شدند، ضمن اینکه برترین‌ها به اردوی تیم ملی راه یافتند تا تیم ملی ووشوی ایران را سال آینده در مسابقات جهانی شانگهای همراهی کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار