گلایه‌های فوتبال‌دوستان و هواداران تیم فوتبال سپاهان مسئولان این باشگاه را بر آن داشته تا برای رفع مشکلات ورزشگاه نقش‌جهان چاره‌اندیشی کنند.
کد خبر: ۶۷۹۲۵۴
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۱ 13 November 2018

به گزارش تابناک : فاز دوم ورزشگاه نقش‌جهان 12 آبان ماه 1395 افتتاح شد و تیم فوتبال سپاهان 14 آبان ماه همان سال و با رویارویی با تیم پارس جنوبی جم در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی، پس از حدود 10 سال بار دیگر در این ورزشگاه به میدان رفت.

هرچند افتتاح ورزشگاه نقش‌جهان سپاهان را از بی‌خانمانی و میزبانی بازی‌هایش در ورزشگاه خانگی تیم همشهری (ورزشگاه فولادشهر) نجات داد، اما نقایص این ورزشگاه از همان روز افتتاح و در ادامه، برگزاری نخستین بازی رسمی در آن به چشم آمد.

برخی از این نواقص مانند عدم صندلی‌گذاری طبقه دوم، نصب نورافکن‌ها و ... در ادامه رفع شد، اما تپه خاکی که حاصل زمان گودبرداری کاسه ورزشگاه است و در ضلع شرقی آن جا خوش کرده همچنان مشکلاتی را برای هواداران سپاهان ایجاد می‌کرد. وجود این تپه خاک که یکی از راه‌های دسترسی به ورزشگاه را مسدود و استفاده از یکی از پارکینگ‌های آن را غیرممکن کرده است، باعث می‌شد در هر دیدار خانگی سپاهان تماشاگران زمان زیادی را در ترافیک تنها راه دسترسی به ورزشگاه گرفتار شوند و با ورزش باد نیز گرد و خاک فضای ورزشگاه را در بر بگیرد و تماشاگران را دچار مشکلاتی کند.

از آنجایی که اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان متولی رفع مشکل حقوقی این تپه خاک است، وضعیت آن همواره یکی از سوالات خبرنگاران اصفهانی از مدیرکل ورزش و جوانان استان بود. محمد سلطان‌حسینی حدود یک ماه پیش در نشست خبری خود در پاسخ به سوال خبرنگار تسنیم، از رفع مشکلات حقوقی این تپه خاک و دستور دادستان اصفهان برای جابه‌جایی آن خبر داد. 

این مشکل در دیدار سپاهان و سایپا در هفته یازدهم لیگ برتر که جمعه گذشته در ورزشگاه نقش‌جهان برگزار شد بار دیگر به چشم آمد و باعث شد پروسه ورود تماشاگرانی که برای تحویل فیش هزار تومانی در صف شلوغ و پرترافیک ورود به پارکینگ ورزشگاه بودند، حتی تا اوایل نیمه دوم این دیدار نیز طول بکشد!

مدیرعامل باشگاه سپاهان همان روز در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان، درباره مشکلات ورزشگاه نقش‌جهان اظهار داشت: در ورزشگاه هزینه کرده‌ایم، اما هنوز آن را تحویل نگرفته‌ایم و به همین دلیل دچار مشکل شده‌ایم. هواداران سپاهان معمولاً بین 45 دقیقه تا یک ساعت در مسیر ورود به ورزشگاه نقش‌جهان هستند و تپه خاک حاصل از گودبرداری که در یک طرف ورزشگاه وجود دارد، هنوز به دلیل مشکلات حقوقی جابه‌جا نشده است.

مسعود تابش ادامه داد: قرار است اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان و شهرداری در این زمینه اقدام کنند، اما ورزشگاه نقش‌جهان هنوز در اختیار شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی است و آن را به ما تحویل نداده است و امیدوارم اتفاقات خوبی در این خصوص بیفتد.

وی افزود: ما هواداران بیشتری داریم و اگر مشکل تپه خاک رفع شود، 2 راه دسترسی به ورزشگاه و پارکینگ اصلی آزاد می‌شود و می‌توانیم از آنها استفاده کنیم.

اما باشگاه سپاهان روز یکشنبه و در خبری با عنوان "مشکلات هواداران سپاهان برای حضور در نقش‌جهان کمتر می‌شود"، از برگزاری جلسه‌ای در این خصوص در این باشگاه خبر داد.

در این جلسه که مدیرعامل و معاونان باشگاه سپاهان و عوامل اجرایی مسابقات لیگ برتر در ورزشگاه نقش‌‌جهان در آن حضور داشتند، درباره مشکلات هواداران سپاهان برای ورود به ورزشگاه نقش‌جهان بحث و تصمیم‌گیری شده است.

هرچند باشگاه سپاهان هنوز جزئیات دقیقی از تصمیمات این جلسه منتشر نکرده است، اما مدیرعامل باشگاه سپاهان در این خصوص گفته: "هرچند این ورزشگاه تاکنون به صورت رسمی تحویل باشگاه سپاهان نشده است و بسیاری از مشکلاتی که در حال حاضر در ورزشگاه نقش‌جهان وجود دارد باید توسط سازمان‌ها و ارگان‌های دیگر پیگیری و حل شود، اما مجموعه باشگاه سپاهان و شرکت فولاد مبارکه تمام تلاش خود را می‌کند تا این مشکلات را به حداقل برساند."

حالا باید منتظر ماند و دید تصمیمات این جلسه چه نتایجی در دیدار خانگی بعدی طلایی‌پوشان دارد و تماشاگران سپاهان می‌توانند با مشکلات کمتر و خیالی آسوده‌تر به ورزشگاه نقش‌جهان بیایند یا خیر.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار