ساعتی پیش خبری مبنی بر رد دو گزینه شهرداری تهران در رسانه ها منتشر شد که عضو شورای شهر تهران نسبت به آن واکنش نشان داد.
کد خبر: ۶۷۹۱۹۲
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۲ 13 November 2018

به گزارش تابناک : ساعتی پیش یکی از رسانه ها خبری مبنی بر این که مراجع ذیصلاح به شورای شهر اعلام کردند آخوندی و حناچی نمی توانند شهردار تهران شوند و باید شورای شهر تهران به دنبال گزینه های دیگری برای شهرداری باشند، منتشر کرد اما محمد علیخانی اعلام کرد که روند انتخاب شهردار به طور طبیعی پیش خواهد رفت.


رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل در خصوص این خبر بیان کرد: در این خصوص بی اطلاع هستم و فردا از میان دو گزینه منتخب فرآیند انتخاب شهردار برقرار است.


وی افزود: امروز در کمیسیون ها جلساتی با کاندیدای منتخب داشتیم و هر دو گزینه یعنی آقای حناچی و آقای آخوندی در این جلسات حضور داشتند.
علیخانی بیان کرد: آقای حناچی از ساعت 8:30 الی 10 و آقای آخوندی از 10 تا 11:30 در کمیسیون حضور پیدا کردند و برنامه های خود را ارائه کردند.


این عضو شورای شهر تهران با اظهار بی اطلاعی از این شایعات عنوان کرد: همچنین سوالات خود را در این جلسات طرح کردیم و بنا است فردا رای گیری داشته باشیم.
علیخانی در پایان گفت: انتخاب شهردار به طور طبیعی پیش می رود و همانگونه که تعریف شده جلو می رود و از مسائلی که در رسانه ها منتشر شده اطلاعی نداریم.

 

 

منبع : تیترشهر 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار