بررسی نقشه‌های هواشناسی بیانگر این است که دمای هوا در اکثر نقاط استان طی این هفته دو تا چهار درجه افت خواهد داشت.
کد خبر: ۶۷۸۹۳۰
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۶ 12 November 2018

به گزارش تابناک : بررسي نقشه‌هاي هواشناسي بيانگر جوي نسبتاً ناپايدار طي امروز بر روي استان است. براين اساس طي امروز گاهي افزايش ابر و وزش باد پيش‌بيني مي‌شود. همچنین دماي هوا در اكثر مناطق طي ۲۴ ساعت آينده ۲تا ۴ درجه كاهش خواهد داشت.

تارنمای اداره کل هواشناسی استان اصفهان در خصوص پیشبینی سه روزه آب‌وهوای استان گفته روز دوشنبه هوای اصفهان نيمه ابري و مه آلود، گاهي با افزايش ابر و وزش باد خواهد بود. همچنین روز سه‌شنبه كمي تا نيمه ابري و مه صبحگاهي همراه با وزش باد تجربه می‌شود. روز چهارشنبه نیز كمي ابري و بتدريج افزايش ابر و وزش باد مشاهده خواهد شد.

شاخص احساسی گرما (ترکیبی دما – رطوبت) در ساعات میانی روز شنبه در غرب و جنوب استان در شرایط سرد و در شرق و شمال استان و در شهرهای مورچه خورت و اصفهان در شرایط آسایش و در دیگر نقاط استان در شرایط خنک قرار داشته. شمال و شرق استان برای گردشگری کویر و بیابان مساعد می باشد. همه نقاط استان با رعایت توصیه های بالا، برای گردشگری طبیعی مساعد می‌باشد.

شاخص کیفیت هوای کلانشهر اصفهان نیز به طور میانگین بر اساس شاخص AQI معادل 56 و در محدوده سالم قرار دارد. پاک‌ترین منطقه اصفهان خیابان رودکی با شاخص 48 نشان داده می‌شود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار