اعلام اسامی ملی‌پوشان دوچرخه‌سواری، نایب‌قهرمانی کاراته در جهان و شکست بارسلونا در حضور مسی از مهم‌ترین رویدادهای ورزشی استان، کشور و جهان در روز گذشته است.
کد خبر: ۶۷۸۹۲۷
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۲ 12 November 2018

به گزارش تابناک : در روز 21 آبان ماه علاوه بر این‌که لیست تیم ملی فوتبال اعلام شد، نفرات دعوت شده به اردوی تیم‌های ملی دوچرخه‌سواری بانوان و آقایان نیز از سوی فدراسیون منتشر شد.

مهم‌ترین رویدادهای ورزشی استان اصفهان

✅ کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی را اعلام کرد که نکته جالب توجه در خصوص این لیست، دعوت نشدن بازیکنان دو تیم اول و دوم لیگ برتر یعنی پدیده و سپاهان است که گویا این‌بار هم کی‌روش نظری در خصوص آن‌ها ندارد، ضمن این‌که رشید مظاهری دروازه‌بان تیم فوتبال ذوب‌آهن هم به این اردو دعوت نشده است.

✅  تیم فوتسال بانوان نامی‌نو اصفهان که در هفته سیزدهم لیگ برتر فوتسال میزبان تیم شهرداری رشت بود توانست در یک بازی حساس حریف خود را با نتیجه 6 بر 2 مغلوب کند و با 31 امتیاز در رده دوم جدول باقی بماند.

✅ ساجده سیاحیان از اصفهان به همرا 6 دوچرخه‌سوار دیگر به اردوی تیم ملی سرعت و نیمه‌استقامت بانوان کشور دعوت شد، اردوی تیم ملی سرعت و نیمه‌استقامت بانوان از 22 تا 30 آبان در محل کمپ‌های ملی برگزار می‌شود؛ ورزشکاران برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا 2019 اندونزی خود را آماده می‌کنند.

✅ مهدی بیدرام، حسین ناطقی و امیر‌حسین جمشیدیان از اصفهان به همراه هفت دوچرخه‌سوار دیگر به اردوی آماده‌سازی تیم ملی نیمه‌استقامت آقایان که از 25 آبان تا 8 آذر در محل کمپ تیم‌های ملی برگزار می‌شود دعوت شدند؛ این ورزشکاران برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا 2019 اندونزی خود را آماده می‌کنند.

✅ تیم فوتبال جوانان سپاهان با نتیجه 2 بر یک مقابل تیم نفت اهواز پیروز شد، در این دیدار که در شهر اهواز برگزار شد یاسین سلمانی در دقیقه 32 از روی نقطه پنالتی و امیر‌حسین بهادر در دقیقه 70 گل دوم سپاهان را به ثمر رساندند.

✅ بعد از حمایت قابل تحسین هواداران سپاهان از این تیم در مقابل سایپا که جمعه هفته گذشته روزی درخشان را برای فوتبال اصفهان رقم زد، دیروز در راستای حمایت از حق و حقوق هواداران و فراهم کردن امکانات لازم در بحث حضور در استادیوم نقش‌جهان جلسه‌ای بسیار مثبت در محل باشگاه سپاهان تشکیل شد.

در این جلسه که تابش مدیرعامل باشگاه سپاهان به همراه معاونان، مدیران باشگاه و عوامل اجرایی مسابقات لیگ برتر در نقش‌جهان حضور داشتند در مورد مباحث مختلف بحث و تبادل نظر شد تا در نهایت تصمیمی صحیح در راستای حضور هر چه بیشتر هواداران در نقش‌جهان و رعایت حقوق آن‌ها گرفته شود که خروجی این جلسه و پیگیری‌های بعدی به زودی به اطلاع هواداران و علاقه‌مندان سپاهان خواهد رسید.

مهم‌ترین رویدادهای ورزشی کشور

✅ تیم ملی کاراته ایران در پایان بیست و چهارمین دوره مسابقات قهرمانی جهان در حضور 140 کشور دنیا برای اولین بار عنوان نایب‌قهرمانی در مسابقات جهانی را از آن خود کرد.

تیم ملی کمیته تیمی مردان ایران موفق شد با شکست حریفان خود به فینال مسابقات جهانی راه یابد، مردان کاراته ایران موفق شدند در فینال بیست و چهارمین دوره مسابقات جهانی اسپانیا با شکست ترکیه برای سومین بار بر سکوی قهرمانی جهان بایستند؛ تیم ملی کاراته ایران در پایان با کسب 2 مدال طلا، یک مدال نقره و 4 مدال برنز عنوان نایب قهرمانی را پس از 44 سال از آن خود کرد.

✅ تیم ملی فوتبال ساحلی ایران که با پیروزی 4 بر 2 مقابل روسیه در دیدار فینال جام بین قاره‌ای فوتبال ساحلی به مقام قهرمانی این رقابت‌ها رسیده بود به کشور بازگشت.

این دومین قهرمانی ایران در این مسابقات بود، ایران در مرحله گروهی هم توانسته بود روسیه را شکست دهد؛ گل‌های ایران را کیانی (پنالتی - 4)، سعید پیرامون و گل به خودی بازیکنان روسیه به ثمر رساندند.

✅ تیم شطرنج مونیخ 1836 با در اختیار داشتن علی‌رضا فیروزجا و سید محمد‌امین طباطبایی در حال رقابت در دسته دو بوندسلیگای آلمان است که این رویداد طی 9 دوره برگزار خواهد شد.

در دور اول بوندسلیگای دو، تیم مونیخ 1836 با نتیجه 3.5 در برابر 4.5 مغلوب تیم بایرن مونیخ شد، سید محمد‌امین طباطبایی موفق به کسب پیروزی شد و علی‌رضا فیروزجا شکست خورد.

✅ محمدجعفر مرادی دونده المپیکی و ماراتن کشورمان که در مسابقات نیمه‌ماراتن بیروت شرکت کرده بود در پایان توانست عنوان قهرمانی را از آن خود کند.

مرادی در این رقابت با رکورد 1.07.03 ساعت در جایگاه نخست ایستاد، او در دوره گذشته نیز قهرمان شده بود.

مهم‌ترین رویدادهای ورزشی جهان

✅ منچستر‌سیتی موفق شد در دیدار مقابل منچستر‌یونایتد در اتحاد به پیروزی 3 بر یک برسد تا یک بار دیگر پپ گواردیولا بر ژوزه مورینیو غلبه کند.

بلیچرریپورت به همین بهانه طرحی کنایه‌آمیز خطاب به مورینیو منتشر کرده است و تصویری از او در حالی که در کلاس درس پپ نشسته است، منتشر کرده است.

✅ در ادامه هفته دوازدهم رقابت‌های فوتبال لالیگا، بارسلونا در نیوکمپ میزبان رئال بتیس بود و با نتیجه عجیب و دور از انتظار 4 بر 3 شکست خورد؛ در این بازی لیونل مسی پس از چند هفته‌ای که مصدوم بود به ترکیب اصلی بارسا بازگشت و توانست دو گل خورده بارسا را جبران کند. 

فیرپو 20، خواکین 34، لوسلسو 71 و کانالس 83 برای بتیس گل زدند و گل‌های بارسا را مسی از روی نقطه پنالتی 68 و 90 و ویدال 79 به ثمر رساندند. ضمن این‌که راکیتیچ در دقیقه 81 از بازی اخراج شد؛ بارسا با این باخت در امتیاز 24 و در صدر باقی ماند، بتیس هم با 16 امتیاز به رده دوازدهم صعود کرد.

✅ بایرن مونیخ در ورزشگاه سیگنال ایندونا پارک مهمان بورسیا دورتموند بود و با نتیجه 3 بر 2 شکست خورد.

زردهای دورتموند با این برد اختلاف خود با بایرن را به 7 امتیاز رساندند و گام بلندی برای کسب عنوان قهرمانی برداشتند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار