مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از جابجایی بیش از پنج و نیم میلیون تن کالا طی هفت ماهه امسال در محور‌های استان خبر داد.
کد خبر: ۶۷۸۵۴۹
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۰ 11 November 2018

​به گزارش تابناک به نقل ازایسنا منطقه کرمانشاه، فریبرز کرمی گفت : از ابتدای امسال تاكنون جابجايی پنج ميليون و 685 هزار و 257 تن كالا از محورهای استان را در قالب 378 هزار و 645 سفر كاميون داشتیم.

وی عمده كالاهای جابجا شده را شامل سيمان، گندم، كود اوره، کنجاله، کلینگر، گازویيل، مازوت، پلي اتيلن، چغندرقند و ... اعلام کرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با بیان اينكه حدود 50 درصد از بار استان مربوط به سيمان و محصولات پتروشيمی است، افزود: ازمجموع كالاهای جابجا شده در استان سيمان با مقدار یک میلیون و 115 هزار و347 تن در قالب 55 هزار و 909 سفر بيشترين سهم جابجايی را به خود اختصاص داده است.

کرمی اظهار کرد: پس از سيمان، گندم با 367 هزار و 488 تن در قالب 15 هزار و 364 سفر و كود اوره با 350 هزار و 678 تن در قالب 14 هزار و 693 سفر كاميون جايگاه دوم و سوم را دارند.

وي با اشاره به اينكه شهرستان كرمانشاه در زمينه جابجايي كالاهای عمده جايگاه اول را نسبت به ساير شهرستان‌ها به خود اختصاص داده است، افزود: در حال حاضر هشت انجمن صنفی كارگری حمل و نقل كالا و سه انجمن صنفی شركت‌ها و مؤسسات حمل و نقل بار در بخش حمل و نقل كالای استان کرمانشاه مشغول فعاليت هستند.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار