خبرنگاران کروات که از نزدیک تماشاگر دیدار تیم‌های پرسپولیس و کاشیما بودند، گزارش ویژه‌ای را درباره این بازی در رسانه‌های کرواسی منتشر کردند.
کد خبر: ۶۷۸۵۴۴
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۸ 11 November 2018

به گزارش تابناک : دیدار برگشت تیم‌های پرسپولیس ایران و کاشیما آنتلرز ژاپن در فینال لیگ قهرمانان آسیا در حالی شب گذشته (شنبه) با تساوی صفر - صفر به پایان رسید که هواداران پرتعداد پرسپولیس از ساعت‌ها قبل ورزشگاه آزادی را پر کرده بودند و این موضوع بازتاب زیادی در رسانه‌های جهان داشت.

جنون در ورزشگاه آزادی!

جیانی اینفانتینو، رئیس فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) در نشست با مهدی تاج (رئیس فدراسیون فوتبال، مسعود سلطانی فر (وزیر ورزش و جوانان) و شیخ سلمان (رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا) بیان کرد که تماشاگران ایرانی را اروپا هم ندارد و دوست دارم سالی چند بار در جمع تماشاگران این کشور باشم.

زیکو، اسطوره فوتبال برزیل و مدیر افتخاری باشگاه کاشیما آنتلرز ژاپن پس از پایان بازی در جمع خبرنگاران بیان کرد که جو خیلی خوبی در ورزشگاه حاکم بود و حضور ۱۰۰ هزار هوادار من را به یاد استادیوم ماراکانا انداخت.

البته خبرنگاران کروات که برای تماشای دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا به ایران آمده بودند، گزارش کاملی را در سایت slobodnadalmacija منتشر کردند که در زیر می‌خوانیم.

جنون در ورزشگاه آزادی!

جنون کامل در ورزشگاه آزادی وجود دارد و حتی پیرمرد‌های فوتبالی هم تاکنون چنین چیزی را به یاد ندارند. در فاصله ۹۰ تا دقیقه تا آغاز بازی فینال، ورزشگاه آزادی کاملا پر شده بود و ۸۰ هزار نفر در استادیوم حضور داشتند، به امید اینکه پرسپولیس ایران بتواند به قهرمانی در آسیا برسد. البته این تعداد هواداران حاضر در ورزشگاه خوش شانس بودند که بلیت را خریداری کردند، چون در غیر این صورت باید مانند میلیون‌ها نفر در خانه این مسابقه را تماشا می‌کردند. هواداران خانم هم در استادیوم حضور داشتند و از نزدیک این دیدار را تماشا می‌کردند.

ورزشگاه آزادی حالا میزبان هیجان‌ترین بازی آسیا است و این استادیوم از ۲ امپراطوری فارسی و ژاپنی میزبانی می‌کند. کاشیما که بازی رفت را با نتیجه ۲ بر صفر پیروز شده بود، با خیال راحت در بازی برگشت در ورزشگاه آزادی حضور یافت. هواداران پرسپولیس در دیدار با کاشیما منتظر تکرار تاریخ و امیدوار به کامبک زدن مقابل این تیم بودند، مانند اتفاقی که رو در روی السد رخ داد و این تیم به فینال رسید، اما پرسپولیس با تساوی صفر - صفر در مجموع شکست خورد و به مقام نایب قهرمانی رسید.

قرار است کارلوس کی روش برای برگزاری اردوی تیم ملی، امروز (یکشنبه) وارد ایران شود و بازی پرسپولیس را از نزدیک ندید، اما اگر یک تیم کروات به فینال لیگ قهرمانان می‌رسید، به طور قطع زلاتکو دالیچ در ورزشگاه حاضر می‌شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار