پنج کاندیدای تصدی شهرداری تهران فردا یکشنبه مورخ 20 آبان بناست برنامه های خود را ارائه کنند؛ برنامه هایی که آنچنان هم نباید دور از روند کنونی شورا و برنامه سوم توسعه شهر تهران که آنچنان اقبالی بدان نیست ارائه بدهند اما به راستی کدامیک از کاندیداها اقبال بیشتری دارند؟
کد خبر: ۶۷۸۳۵۳
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۹ 11 November 2018

به گزارش تابناک : پنج کاندیدای تصدی شهرداری تهران فردا یکشنبه مورخ 20 آبان بناست برنامه های خود را ارائه کنند؛ برنامه هایی که آنچنان هم نباید دور از روند کنونی شورا و برنامه سوم توسعه شهر تهران که آنچنان اقبالی بدان نیست ارائه بدهند اما به راستی کدامیک از کاندیداها اقبال بیشتری دارند؟

برخی رسانه های مجازی معتبر طی اخبار درگوشی جزئیاتی از برگه رای اعضای شورای پنجم منتشر کردند که صحت و سقم آن همچنان مشخص نیست. در این خبر آمده است که رسول کشت پو‌ر با ۱۴ رأی افرادی چون الویری، رسولی، میرلوحی، امانی + هاشمی، سالاری، فراهانی، حبیب زاده، علیخانی، خلیل آبادی + امینی + حق شناس + نظری را دارد. عباس آخوندی با ۱۱ رأی افرادی چون میلانی، صدراعظم نوری، آروین، اعطاء، خداکرمی، رسولی، سالاری، مسجد جامعی ، نژادبهرام، فخاری و پیروز حناچی با ۱۱ رأی میلانی، میرلوحی، صدراعظم نوری، آروین، اعطاء، خداکرمی، امانی، رسولی، حق شناس، نظری، امینی را در سبد خود دارند. همچنین غلامرضا انصاری با۱۰ رأیآرا چهار نفر از حزب اتحاد ملت و امانی، رسولی، مسجد جامعی، حبیب زاده، علیخانی، هاشمی را دارد. علاوه بر این تقوی نژاد نیز با۱۰ رأی حق شناس، نظری، امینی، سالاری، امانی، فراهانی، حبیب زاده، علیخانی، هاشمی، خلیل آبادی را در سبد رای خود دارد. در این راستا به نظر می رسد کشت پور، شهردار منطقه 2 شانسی برای ادامه رقابت نخواهد داشت چرا که وی دارای مدرک کارشناسی بوده و همچنین جز بازنشسته ها است این در صورتی است که شهرداران باید مدرک حداقل کارشناسی ارشد داشته باشند.

 

به نظر می رسد حزب اتحاد ملت که حدود 7 رای به طور مستقیم و غیر مستقیم دارد از پیروز حناچی و عباس آخوندی حمایت خواهد کرد و حزب کارگزان که نتوانست محسن هاشمی را در لیست شهرداران بگنجاند، از هیچ یک از کاندیدا حمایت نخواهد کرد ولی شانس آخوندی در این حزب از سایرین بیشتر خواهد بود. همچنین احزاب مستقل که حدود 7 رای در بدنه خود دارند از آخوندی و تقوی نژاد حمایت خواهد کرد.

 

در این میان به نظر می رسد رقابت میان سه نفر از جمله عباس آخوندی، کامل تقوی نژاد و پیروز حناچی خواهد بود. با این وجود باز هم به نظر می رسد این افراد که مورد اقبال عمومی قرار نگرفته اند نیز به سرنوشت شهرداران قبلی دچار شوند.

 

 

 

منبع : تیترشهر 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار