دبیر فنی جشنواره ملی عکس وقف در استان همدان با بیان اینکه جشنواره عکس وقف چشمه همیشه جاری از ۱۹ تا ۲۴ آبان در پیاده‌راه بوعلی پذیرای علاقمندان است، افزود: یکی از وظایف اوقاف توسعه و ترویج فرهنگ وقف در بین اقشار مختلف جامعه است از این‌رو از سال ۹۰ اقدام به برگزاری جشنواره «وقف، چشمه همیشه جاری» کرده است.
کد خبر: ۶۷۸۱۸۳
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۴ 11 November 2018
کیارش کرمی گفت: جشنواره عکس «وقف چشمه همیشه جاری» برای سومین سال متوالی توسط اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان همدان برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، کرمی با بیان اینکه جشنواره عکس وقف چشمه همیشه جاری یک نمایشگاه خیابانی است، اظهار کرد: یکی از ابزار‌های تبلیغ و ترویج فرهنگ وقف برپایی جشنواره‌هاست به طوریکه برگزاری جشنواره در رشته‌های مختلف فرصت تعامل با فعالان و نخبگان عرصه‌های مختلف فرهنگی هنری را ایجاد می‌کند که با مشارکت قشر‌های مختلف آثار فاخری با موضوع وقف، تولید خواهد شد.

وی با بیان اینکه جشنواره عکس وقف چشمه همیشه جاری از ۱۹ تا ۲۴ آبان در پیاده‌راه بوعلی پذیرای علاقمندان است، افزود: یکی از وظایف اوقاف توسعه و ترویج فرهنگ وقف در بین اقشار مختلف جامعه است از این‌رو از سال ۹۰ اقدام به برگزاری جشنواره «وقف، چشمه همیشه جاری» کرده است.

کرمی اهداف اجرای این طرح را ایجاد یک نگرش دقیق و جدید نسبت به وقف از جنبه هنری، شناسایی و استفاده از ظرفیت هنرمندان عرصه هنر در موضوع وقف و ارتقاء و توسعه فرهنگ وقف در جامعه و ایجاد شور و نشاط در بین جامعه هنری نسبت به پرداختن به مقوله وقف برشمرد و عنوان کرد: ۳۵ اثر منتخب از هنرمندان در این جشنواره به نمایش گذاشته می‌شود.

وی بیان کرد: علاقمندان می‌توانند با حضور در نمایشگاه درباره ۵ عکس مشخص شده متن یا داستان کوتاه بنویسند و در مسابقه عکس نوشت جشنواره عکس وقف چشمه همیشه جاری شرکت کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار