کنفدراسیون فوتبال آسیا از ثبت یک رکورد جدید برای مصاف تیم‌های پرسپولیس و کاشیما آنتلرز در بازی برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا خبر داد.
کد خبر: ۶۷۷۷۴۵
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۲ 09 November 2018

به گزارش تابناک : طبق اعلام سایت کنفدارسیون فوتبال آسیا، بازی برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا در سال 2018 که فردا (شنبه) در ورزشگاه آزادی میان تیم‌های فوتبال پرسپولیس و کاشیما آنتلرز برگزار می‌شود با ثبت یک رکورد جدید همراه خواهد شد.

طبق اعلام AFC برای تماشای بازی برگشت دو تیم، 78 هزار و 116 بلیت فروخته شده است و به همین دلیل این بازی رکورد حضور تماشاگر در ورزشگاه برای تماشای فینال رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا را خواهد شکست. رکورد بیشترین حضور تماشاگر در یک بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا، در فینال سال 2014 به ثبت رسید که در آن بازی میان تیم‌های الهلال عربستان و وسترن سیدنی واندررز استرالیا، 63 هزار و 763 نفر در ورزشگاه پادشاه فهد شهر ریاض حضور داشتند. این رکورد اما فردا در ورزشگاه آزادی شکسته خواهد شد.

همچنین استقبال گسترده از بازی برگشت در ایران، راه را برای ثبت یک رکورد دیگر هم هموار می‌کند، چرا که میزان فروش بلیت برای بازی برگشت، فینال امسال را به پرتماشاگرترین فینال لیگ قهرمانان آسیا در مجموع دو بازی رفت و برگشت تبدیل می‌کند و رکوردی که در فینال فصل گذشته میان تیم‌های اوراوا ردز ژاپن و الهلال عربستان به ثبت رسید را می‌شکند.

شیخ سلمان بن‌ابراهیم آل خلیفه، رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا در این باره گفت: ما امسال در تمامی بخش‌ها و رقابت‌ها، شاهد ثبت رکوردهای جدید برای میزان استقبال از رقابت‌های آسیایی هستیم. برای دومین سال متوالی، ما شاهد ثبت رکوردی جدید برای حضور در ورزشگاه خواهیم بود که این گواه پیشرفت در تحقق اهداف جاه‌طلبانه ما در AFC‌ است. ما باز هم تلاش می‌کنیم تا شرایطی را برای به هیجان آوردن هواداران پرشورمان در سطح قاره آسیا فراهم کنیم.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار