هفته پانزدهم لیگ برتر فوتسال در حالی امروز برگزار می‌شود که تیم‌های گیتی‌پسند و مس سونگون همچنان رقابت تنگاتنگی در بالای جدول رده‌بندی این رقابت‌ها دارند.
کد خبر: ۶۷۷۷۳۰
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۷ 09 November 2018

به گزارش تابناک : هفته دوم دور برگشت لیگ برتر فوتسال مردان باشگاه‌های کشور روز جمعه 18 آبان ماه و با انجام 7 دیدار همزمان برگزار می‌شود.

تیم فوتسال گیتی‌پسند در حالی از ساعت 16 روز جمعه در نخستین دیدار خانگی خود در نیم‌فصل دوم لیگ برتر و در سالن پیروزی اصفهان میزبان تیم سوهان محمد سیما قم است که دور برگشت این رقابت‌ها با پیروزی نزدیک 4 بر 3 در خانه مقاومت البرز آغاز کرد.

صدرنشین جدول رده‌بندی لیگ برتر که همچنان تحت تعقیب رقیب قدرتمندش یعنی مس سونگون قرار دارد، در دیدار رفت برابر سوهان محمد سیما قم تن به تساوی 2 بر 2 داد و روز جعه نیاز مبرمی به کسب هر 3 امتیاز دیدار خانگی خود دارد، چون کوچک‌ترین لغزش از طرف گیتی‌پسندی‌ها کافی است تا مس سونگون پس از هفته‌ها جای تیم اصفهانی را در صدر جدول رده‌بندی بگیرد.

نماینده قم یکی از 3 تیم 25 امتیازی جدول رده‌بندی لیگ امسال است که برحسب تفاصل گل پس از تیم‌های شهروند ساری و فرش آرا مشهد در رده پنجم جدول رده‌بندی قرار دارد. این تیم در هفته چهاردهم لیگ برتر شهرداری ساوه را با نتیجه 5 بر 4 از پیش رو برداشت.

گیتی‌پسند که عزم خود را برای حفظ جایگاهش و موفقیت در فصل جاری لیگ برتر فوتسال جزم کرده، یک بازیکن خارجی هم به خدمت گرفته و در خبرها آمده است که با "بلو" بازیکن برزیلی سابق تیم‌های مس سونگون و بانک بیروت لبنان به توافق رسیده است.

باشگاه گیتی‌پسند تماشای دیدار روز جمعه این تیم برابر سوهان محمد سیما قم را برای علاقمندان رایگان اعلام کرده است؛ به دلیل تداخل زمان این بازی با دیدار سپاهان و سایپا در لیگ برتر فوتبال امکان پخش تلویزیونی آن وجود ندارد.

در جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتسال تا پایان هفته چهاردهم، تیم‌های گیتی‌پسند اصفهان، مس سونگون و شهروند ساری با 34، 33 و 25 امتیاز به ترتیب در رده‌های اول تا سوم قرار دارند.

برنامه کامل دیدارهای هفته پانزدهم لیگ برتر فوتسال به این شرح است:

جمعه 18 آبان ماه، ساعت 16

گیتی‌پسند اصفهان - سوهان محمد سیما قم

پارسیان شهر قدس - شهرداری ساوه

مس سونگون - ارژن شیراز

آذرخش بندرعباس - شهروند ساری

مقاومت قرچک - مقاومت البرز

فرش ‌آرا مشهد - اهورا بهبهان

سن‌ایچ ساوه - حفاری اهواز

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار