رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اشاره به بازگشایی محورهای چالوس و هراز گفت: رانندگان زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی همراه داشته باشند.
کد خبر: ۶۷۷۳۸۰
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۳ 07 November 2018

به گزارش تابناک : سرهنگ نادر رحمانی دقایقی پیش از مخابره این خبر به سایت راهور گفت: محور کرج - چالوس در استان البرز که به دلیل بارش برف و کولاک و محور هراز در شرق استان تهران که به دلیل بارش برف و ترافیک سنگین طول محور تا اطلاع ثانوی مسدود شده بود، بازگشایی شده است.

وی با اشاره به مه گرفتگی ارتفاعات محورهای کندوان  و فیروزکوه گفت: برابر آخرین مشاهدات این مرکز، در حال حاضر در اکثر محورهای استان های آذربایجان شرقی, آذربایجان غربی, گیلان, خراسان شمالی, فارس و قم, استان مرکزی محور ساوه-تهران و استان همدان محورهای ملایر-اراک و همدان-تهران بارش باران وجود دارد.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا به وضعیت ترافیکی محورهای کشور اشاره کرد و افزود: هم اکنون ترافیک در مسیر جنوب به شمال محور هراز (محدوده های پیست آبعلی,امامزاده هاشم و چلاو) سنگین و طول محور -نیمه سنگین، مسیر شمال به جنوب محور هراز (محدوده های پارک جنگلی آمل و سه راهی لاسم) نیمه سنگین و مسیر جنوب به شمال محور کرج-چالوس (محدوده گرماب) سنگین و (محدوده های بیلقان, کیلومتر4, آدران و سد کرج) نیمه سنگین و طول محور پرحجم و روان است.

وی افزود: همچنین بار ترافیک در باند شمالی آزادراه تهران-کرج (از پل کلاک تا پل فردیس) نیمه سنگین، باند شمالی آزادراه کرج-قزوین (محدوده پل فردیس تا پل حصارک) نیمه سنگین، جنوب به شمال محور قزوین-رشت(محدوده رودبار و منجیل) نیمه سنگین و طول مسیرآزادراه تهران-قم-پرحجم و روان است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا تاکید کرد: رانندگان بخصوص برای تردد در محورهای کوهستانی حتما زنجیر چرخ، تجهیزات زمستانی، پتو و جیره غذایی خشک به همراه داشته باشند و قبل از سفر باک خودرو خود را کاملا پر کنند تا در ترافیک محورها با مشکل مواجه نشوند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار