رقابت‌های هفته چهارم لیگ قهرمانان اروپا، امشب با برگزاری دیدار‌های چهار گروه دوم پیگیری می‌شود.
کد خبر: ۶۷۷۳۷۸
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۲ 07 November 2018

به گزارش تابناک : رقابت های هفته چهارم لیگ قهرمانان اروپا، امشب با برگزاری دیدارهای چهار گروه دوم پیگیری می شود.

گروه E

بایرن مونیخ - آئک آتن (ساعت 23 و 30 دقیقه)

تیم بایرن مونیخ امشب در ورزشگاه آلیانز آرنای شهر مونیخ میزبان آئک آتن یونان خواهد بود. مونیخی ها که در یونان با دو گل این تیم را شکست داده بودند امشب در خانه کاری راحت تر دارند . بایرن که در مقطعی از فصل وارد بحران شده بود و کار برای نیکو کواچ بسیار دشوار شده بود، کمی توانست به وضعیتش سروسامان بدهد و چند برد پیاپی به دست آورد. هر چند در بازی آخر در خانه مقابل فرایبورگ متوقف شد تا نشان دهد هنوز در اوج آمادگی قرار ندارد. مونیخی ها در جدول گروه E با هفت امتیاز و در شرایطی مشابه با آژاکش دارد و صدرنشین است. تولیسو، کومان و آلکانتارا مصدومان بایرن در این دیدار هستند.

در طرف مقابل آئک آتن شرایط مساعدی در جدول این گروه ندارد و از سه بازی قبلی خود هیچ امتیازی به دست نیاورده است. آنها در لیگ یونان نیز وضعیت جالبی ندارند و در رتبه پنجم قرار دارند.

بنفیکا - آژاکس (ساعت 23 و 30 دقیقه)

گروه F

منچسترسیتی - شاختار دونتسک (ساعت 23 و 30 دقیقه)

شاگردان پپ گواردیولا که این روزها در اوج آمادگی قرار دارند و در آخرین مسابقشان در لیگ برتر شش گل به ساوتهمپتون زدند، امشب در خانه از شاختاردونتسک پذیرایی می کنند که در بازی قبل به سه گل در اوکراین این تیم را شکست دادند. خبر بد برای سیتیزن ها مصدومیت دوباره کوین دیبروینه ستاره بلژیکی این تیم است که به تازگی از بند مصدومیت رها شده بود اما دوباره مصدوم شد و حدود دو ماه نمی تواند بازی کند. دیبروینه به جمع گوندوغان، براوو و اوتامندی دیگر مصدومان سیتی اضافه شد. منچستر سیتی که در لیگ برتر نیز صدرنشین است ، پس از مسابقه امشب باید خود را برای دربی شهر منچستر آماده کند.

از سوی دیگر، شاختار دونتسک نیز همانند منچستر سیتی صدرنشین لیگ کشورش اوکراین است اما در لیگ قهرمانان نتایج خوبی نگرفتند و فقط دو امتیاز از سه بازی قبل به دست آوردند و در انتهای جدول این گروه قرار دارند.

لیون - هوفنهایم (ساعت 23 و 30 دقیقه)

گروه G

رئال مادرید - ویکتوریا پلژن (ساعت 23 و 30 دقیقه)

رئال مادرید پس از روی کار آمدن سانتیاگو سولاری به عنوان جانشین لوپتگی دو برد به دست آورده است که یکی در جام حذفی  و دیگری در لالیگا بود و حالا این مربی به دنبال سومین برد خود این بار در لیگ قهرمانان اروپا است.یکی از تغییراتی که در رئال مادرید سولاری نسبت به رئال لوپتگی ایجاد شده است، بازی کردن وینیسیوس جونیور بازیکن جوان رئال است که سولاری در تیم جوانان رئال مادرید به خوبی از توانایی های این جوان برزیلی آگاه شد و در تیم اصلی نیز برخلاف لوپتگی به او بازی می دهد. البته این بازیکن نیز درخشش خوبی در ترکیب رئال داشته است. لوپتگی در بازیهای قبلی لیگ قهرمانان از ناواس در درون دروازه استفاده کرد و باید دید سولاری نیز همین کار را می کند یا باز هم از کورتوا بهره خواهد برد.

رئال مادرید که در لالیگا وضعیت خوبی ندارد و در رتبه ششم قرار دارد، در لیگ قهرمانان و در جدول این گروه با شش امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به رم در رتبه دوم است. ویکتوریا نیز که در بازی رفت و در مادرید دو بر یک باخت،با یک امتیاز در رتبه چهار گروه است.

کارواخال، وایخو ، مارسلو، دیاز و واران مصدومان رئال مادرید برای این مسابقه هستند.

زسکامسکو - رم (ساعت 21 و 25 دقیقه)

 

گروه H

یوونتوس - منچستریونایتد (ساعت 23 و 30 دقیقه)

حساس ترین دیدار امشب لیگ قهرمانان اروپا، امشب در تورین و بین تیم های یوونتوس و منچستریونایتد برگزار می شود. یوونتوس در بازی رفت و در ورزشگاه اولترافورد موفق شد با نتیجه یک بر صفر شیاطین سرخ را شکست دهد تا هر سه بازی دور رفت مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا را با پیروزی پشت سر گذاشته باشد و با 9 امتیاز در صدرجدول این گروه قرار دارد. منچستریونایتد نیز که نتایج پر فراز و نشیبی در این فصل گرفته است، با چهار امتیاز در رتبه دوم گروه است و برای گره نخوردن کار صعودش به مرحله بعد، باید از ایتالیا با دست پر خارج شود. کاری که البته بسیار دشوار به نظر می رسد.

آسیب دیدگی ستاره های دو تیم به خصوص تیم یوونتوس، باعث شده تا این دو تیم با تمام قوا در میدان امشب حاضر نشوند و این از جذابیت مسابقه می کاهد. در تیم یوونتوس، داگلاس کاستا، برناردسکی، امره جان و و مویس کین در این مسابقه نمی توانند به میدان بروند. البته یووه چند مصدوم دیگر هم مثل خدیرا، مانژوکیچ ، کانسلو و متوئیدی داشت که آنها را به این بازی رساندند. در تیم منچستر نیز مهمترین مصدوم، روملو لوکامو است که نمی تواند در بازی امشب به میدان برود.

یکی از جذابیت های مسابقه، بازگشت پل پوگبا به تورین و تقابل با تیمی است که در آن معروف و به یکی از بهترین هافبک های جهان تبدیل شد. البته این هافبک فرانسوی که فصل گذشته از یووه به منچستر رفت، از این انتخابش اصلا راضی نیست و دوست دارد به تیم سابقش بازگردد. اتفاقی که ممکن است در تابستان پیش رو بیفتد و پوگبا را دوباره با لباس  سفید و مشکی ببینیم.

این دو تیم پس از مرحله گروهی فصل 03-2002 لیگ قهرمانان اروپا دوباره در این مسابقات به مصاف هم می روند. در آن فصل شیاطین سرخ هر دو دیدار رفت و برگشت را از بیانکونری بردند. اگر بازی امشب را هم ببرد، اتفاق آن سال برعکس رخ خواهد داد و یووه هر دو بازی رفت و برگشت را می برد.

دو تیم تاکنون 13 بار با هم بازی کردند که منچستر پنج پیروزی به دست آورده و یووه شش برد.  دو بازی هم مساوی شده است.

منچستریونایتد با یوونتوس بیش از هر تیم دیگری در رقابتهایی اروپایی بازی کرده است. (13 بازی)

یوونتوس در چهار بازی اخیر خود در لیگ قهرمانان پیروز شده است.

یوونتوس تنها تیمی است که در مسابقات این فصل لیگ قهرمانان گلی نخورده است.

والنسیا - یانگ بویز (ساعت 21 و 25 دقیقه)

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار