رییس اداره گردشگری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان گفت: این گروه پنج نفره از شبکه تلویزیونی KBS امروز وارد شهر اصفهان شده و به مدت سه روز میهمان شهر تاریخی اصفهان خواهند بود.
کد خبر: ۶۷۶۲۰۲
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۸ 04 November 2018

به گزارش تابناک : علیرضا مساح رییس اداره گردشگری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان اظهارکرد: این گروه پنج نفره از امروز وارد شهر اصفهان شده و به مدت سه روز میهمان شهر تاریخی اصفهان خواهند بود؛ گروه تصویربرداری شبکه KBSکره‌جنوبی علاوه بر فیلم‌برداری از آثار تاریخی و فرهنگ مردم این شهر، از ورزش‌های سنتی و باستانی اصفهان نیز بازدید خواهند کرد.

رییس اداره گردشگری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان با بیان اینکه بازدید گروه شبکه KBS از اصفهان یک بازی برد - برد است، گفت: با هماهنگی‌های انجام شده بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای، زیبایی‌های شهر اصفهان در شبکه پر بازدید KBS نشان داده می‌شود؛ در حالی که اگر می‌خواستیم خودمان چنین برنامه‌ای را در سطح بین‌المللی برگزار کنیم ناچار به پرداخت هزینه‌های سنگین می‌شدیم.

مساح تاکید کرد: معرفی جاذبه‌ها و قابلیت‌های گردشگری شهر اصفهان اقدامی ارزنده برای رونق صنعت پاک گردشگری خواهد بود.

وی با بیان اینکه در بین شهرهای ایران، اصفهان یکی از خوش‌آوازه‌ترین شهرهای گردشگری ایران است که به تنهایی آثار تاریخی و هنری زیادی را در خود جای داده و گردشگران خارجی و داخلی را همه ساله به خود جذب می‌کند، افزود: اصفهان با وجود شاهکارهای معماری به نگین انگشتری ایران معروف است، نگینی که در آن گنبدهای فیروزه‌ای و مناره‌های سر به فلک کشیده از معروف‌ترین بناهای آن به شمار می‌رود.

رییس اداره گردشگری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان گفت: آثار تاریخی در کنار مناطق طبیعی و روح بخش، اصفهان را به لقب نصف جهان بین جهانیان معروف کرده، بنابراین باید این آثار تاریخی و طبیعی بیشتر اطلاع رسانی شود. 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار