کارشناس پیش‌بینی هواشناسی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: سامانه بارش‌زا از اواخر روز دوشنبه از غرب و جنوب غرب وارد استان می‌شود و منجر به بارش در روز سه شنبه می‌شود.
کد خبر: ۶۷۶۱۸۷
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۵ 04 November 2018

به گزارش تابناک : ساناز جعفری با اشاره به وضعیت فعلی هوای اصفهان، اظهار داشت: گذر امواج ناپایدار ضعیف  برای امروز و فردا در استان وجود دارد.

وی افزود: بر این اساس، افزایش ابر، گاهی وزش باد و بارش‌های پراکنده برای این دو روز پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان با بیان اینکه به تدریج از اواخر روز دوشنبه، سامانه بارش‌زا از مناطق غرب و جنوب غربی وارد کشور می‌شود، گفت: ورود این سامانه به کشور، استان اصفهان را نیز تحت تاثیر قرار می‌دهد.

وی ادامه داد: از اواخر روز دوشنبه، بارش‌ها از مناطق غرب و جنوب غرب استان آغاز و روز سه شنبه با کشیده شدن به سایر مناطق، بارش‌ها گسترده خواهند شد.

جعفری تصریح کرد: عمده فعالیت این سامانه در نواحی غرب، جنوب غرب و تا حدی مرکز استان است و بارش‌ها در نواحی ذکر شده به صورت باران و در ارتفاعات و مناطق سردسیر به صورت برف خواهد بود.

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان با اشاره به آب گرفتگی معابر عمومی نواحی بارشی، اظهار داشت: آب گرفتگی دور از انتظار نیست و برای روز چهارشنبه نیز، مه صبحگاهی بعد از بارش‌ها وجود دارد.

وی افزود: دمای هوای استان تا فردا، بین یک تا دو درجه روند افزایش دارد و دوای فعلی استان در گرم‌ترین ساعات 14 درجه سانتیگراد و در خنک‌ترین ساعات به 6 درجه سانتیگراد می‌رسد.

جعفری خاطرنشان کرد: گرم‌ترین نقطه استان آران و بیدگل با 20 درجه سانتیگراد و سردترین نقطه بویین و میاندشت با 2 درجه سانتیگراد گزارش شده است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار