آخرین فرصت شرکت در جشنواره مطبوعاتی پایان آبان است.
کد خبر: ۶۷۵۵۱۱
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۰ 03 November 2018

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران:سهرابی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس گفت: این جشنواره منطقه‌ای و با حضور استان‌های فارس، یزد و کرمان در دو بخش اصلی و ویژه برگزار می‌شود.

وی افزود: آثار، در بخش اصلی در قالب‌های «سرمقاله و یادداشت، مقاله، تک عکس، صفحه‌آرایی روزنامه‌ای و مجله‌ای، گزارش، مصاحبه، خبر، تیتر، کاریکاتور و طنز مکتوب» پذیرش می‌شوند.

سهرابی ادامه داد: در بخش ویژه هم تنها آثاری که با عنوان «سرمقاله، گزارش، یادداشت و مصاحبه» تولید شده اند پذیرفته خواهند شد.

وی با دعوت از اهالی رسانه فارس برای حضور در این جشنواره مطبوعاتی گفت: بر اساس اعلام دبیرخانه، همه روزنامه نگاران، نویسندگان و خبرنگاران نشریات محلی، سرپرستی‌های نشریات سراسری و همچنین نمایندگان خبرگزاری‌های فعال در استان می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

سهرابی در ادامه به شرایط و مقررات شرکت در جشنواره نیز اشاره کرد و افزود: آثار تولید شده در نشریات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری دارای مجوز از تاریخ یکم فروردین پارسال تا پایان آبان امسال امکان حضور در این رقابت و داوری جشنواره را دارند، اما آثار چاپ شده در بولتن‌های داخلی و نشریات دانشجویی و وبلاگ‌ها پذیرفته نیست.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس تاکید کرد: آثار ارسالی باید دارای نام خبرنگار و یا در غیر اینصورت به تایید مدیر رسانه رسیده باشند و هر متقاضی می‌تواند حداکثر سه اثر در بخش اصلی و سه اثر را در بخش ویژه به دبیرخانه ارسال کند.

شرکت کنندگان می‌توانند آثار خود را در سایت جشنواره به نشانی pressfestival.ir بارگزاری و برای هر اثر فرم مخصوص تکمیل کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار