سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری شهرستان مهدیشهر
به گزارش تابناک سمنان ، سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری شهرستان مهدیشهر گفت: نخستین هتل هوشمند شهرهای نمونه گردشگری کشور در شهر نمونه گردشگری شهمیرزاد افتتاح می‌شود.
کد خبر: ۶۷۵۴۶۸
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۷ 02 November 2018
به گزارش روابط عمومي اداره كل ميراث‌فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري استان سمنان، «محمدتقی اعرابی» در گفت و گویی افزود: این هتل با زیربنای سه هزار و 500 مترمربع در هفت طبقه ساخته شده که شامل 2 طبقه اقامتی برای اقامت حدود 70 نفر در 20 واحد اتاق و سوییت، 2طبقه سالن پذیرایی و چندمنظوره، یک طبقه سالن غذاخوری و رستوران، فروشگاه صنایع دستی، کافی‌شاپ، پارکینگ و ... است.
اعرابی افزود: تمامی تاسیسات مکانیکی و الکتریکی هتل به صورت هوشمند با کنترل از راه دور، تحت شبکه در سراسر مجموعه قابل استفاده و کنترل است.
وی با اشاره به اینکه تا کنون بیش از 170 میلیارد ریال برای راه اندازی این هتل هزینه شده است، گفت: پیش بینی می‌شود تا اتمام کامل و بهره‌برداری، این رقم به 200 میلیارد ریال برسد.
سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری شهرستان مهدیشهر افزود: صرفه‌جویی در مصرف انرژی، افزایش میزان کارایی تجهیزات، ارتقای سطح ایمنی و رفاه میهمانان، ارتقای کیفیت سرویس‌دهی به میهمانان، انعطاف‌پذیری و سهولت کنترل در سیستم مدیریت هتل، کاهش نیروی انسانی و هزینه‌های مربوطه، برقراری ارتباط آنلاین هر اتاق با واحد پذیرش و سایر قسمت‌های هتل، تشخیص حضور یا عدم حضور میهمان در هتل از سوی پذیرش، ثبت تمامی گزارش های مربوط به تردد میهمانان به صورت خودکار از جمله ویژگی‌ها و قابلیت‌های این هتل است.
این استان دارای 228 مرکز اقامتی شامل 10 هتل، 2 هتل آپارتمان، پنج مهمانپذیر ، 65 اقامتگاه بوم گردی، 42خانه مسافر، یک متل و پنج مجتمع اقامتی، محوطه و مجموعه گردشگری، 14 کمپینگ  و 44 رستوران بین راهی، 9سفره خانه سنتی، 31 دفتر خدمات مسافرتی و جهانگردی است. این واحدها در مجموع دارای 2 هزار و 900تخت برای اقامت گردشگران است .
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار