رییس آزمایشگاه های اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان گفت: در گذشته هفت ایستگاه در شهر وجود داشت که مدتی پیش شهرداری شهر اصفهان هشت ایستگاه دیگر نیز به آن افزود که اطلاعات را بر روی سامانه متمرکز می فرستد.
کد خبر: ۶۷۵۳۹۲
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۹ 02 November 2018

به گزارش تابناک : بابک صادقیان رییس آزمایشگاه های اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان با بیان در سه روز گذشته سرور سامانه اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان قطع بود و امکان بارگذاری اطلاعات مربوط به میزان شاخص آلاینده های موجود در هوای اصفهان وجود نداشت، اظهار کرد: در سه روز گذشته ایستگاه‌های پایش فعال بوده و مرتب بر حسب شاخص کیفیت هوا (AQI)میزان آلاینده‌ها را اندازه گیری می‌کرد متاسفانه اینترنت قطع بود که مشکل مرتفع شد.

وی افزود: همیشه اطلاعات میزان شاخص آلاینده‌ها از طریق بستر شبکه اینترنت می آید و بر روی سایت اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان بارگذاری می شود.

رییس آزمایشگاه های اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان با بیان اینکه خوشبختانه با مساعدت شهرداری دیگر شهر اصفهان با مشکل کمبود ایستگاه مواجه نیست، ادامه داد: در گذشته هفت ایستگاه در شهر وجود داشت که مدتی پیش شهرداری شهر اصفهان هشت ایستگاه دیگر نیز به آن افزود که اطلاعات را بر روی سامانه متمرکز می فرستد.

صادقیان اضافه کرد: در حال حاضر به اضافه شدن ایستگاه‌های جدید دیگر مشکلی در اصفهان نخواهیم داشت. شهر اصفهان دارای ۱۵ ایستگاه است که اطلاعات مربوط به میزان آلاینده‌های موجود در هوای شهر اصفهان را بر روی سایت مخابره می کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار