این هفته سینماهای اصفهان 4 فیلم جدید را به روی پرده برده‌اند؛ در این بین نام فیلم «عرق سرد» نیز به چشم می‌خورد.
کد خبر: ۶۷۵۳۸۹
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۵ 02 November 2018

به گزارش تابناک : مردم اصفهان تعطیلات آخر هفته خود را می‌توانند در سینماهای اصفهان به تماشای 4 فیلم جدید بنشینند؛ در این هفته فیلم‌های «عرق سرد»، «پاسیو»، «گرگ بازی» و فیلم «جاده قدیم» را سینماهای سیتیسنتر و پردیس سینمایی چهارباغ به اکران در آورده‌اند.

سیتیسنتر

سالن‌های سینمایی سیتیسنتر نیز میزبان 13 فیلم از سینمای ایران و جهان هستند، 5 سالن این سینما از ساعت 10:40 الی 23:40 به اکران فیلم‌های «عرق سرد»، «لازانیا»، «مغزهای کوچک زنگ‌زده»، «پیشونی سفید 2»، «لس‌آنجلس تهران»، «هزارپا »، «هشتگ»، «پاسیو»، «جاده قدیم»، «فیلم‌های کوتاه تابستان»، «گرگ بازی»، «تنگه ابوقریب» و فیلم «انتقام جویان جنگ ابدیت» می‌پردازند.

* پردیس سینمایی چهارباغ

فیلم‌های «گرگ بازی»، «لس‌آنجلس تهران»، «لازانیا»، «هشتگ»، «تنگه ابوقریب»، «مغزهای کوچک زنگ‌زده» و «انتقام جویان:جنگ ابدیت» در پردیس سینمایی چهارباغ به نمایش گذاشته شده‌اند، نمایش فیلم‌ها در این پردیس سینمایی از سانس 10 الی 22 ادامه دارد.

* سینما سپاهان، فلسطین و قدس

علاقه‌مندان به سینما می‌توانند فیلم‌های «لس‌آنجلس تهران »، «هشتگ »، «مغزهای کوچک زنگ‌زده» و «لازانیا» را از سانس 10:30 الی 23 در سینما سپاهان به تماشا بنشینند؛ همچنین سینما  فلسطین نیز در3 برنامه اکران خود  فیلم‌های «لازانیا»، «هشتگ» و «مغزهای کوچک زنگ‌زده» را به اکران در می‌آورد؛ در این بین نیز سینما قدس فیلم‌های «لس‌آنجلس تهران»، «مغزهای کوچک زنگ‌زده» و «هزارپا» را روی پرده سینما خود به اکران در آورده است.

* معرفی فیلم

فیلم سینمایی «مغزهای کوچک زنگ‌زده» به کارگردانی هومن سیدی و تهیه‌کنندگی سعید سعدی، به مدت زمان 110 دقیقه در سال 1396 ساخته شده است؛ در این فیلم نوید محمد زاده، فرید سجادی حسینی، فرهاد اصلانی و نازنین بیاتی به هنرنمایی پرداخته‌اند، همچنین در «مغزهای کوچک زنگ‌زده» نوید پور فرج،مرجان اتفاقیان و هامون سیدی معرفی شده‌اند.

این فیلم در جشنواره بین‌المللی فیلم فجر برنده سیمرغ بلورین بهترین صداگذاری، سیمرغ بلورین بهترین فیلم هنر و تجربه، سیمرغ بلورین بهترین فیلمنامه و همچنین سیمرغ بلورین بهترین فیلم از نگاه تماشاگران شده است.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است «میگن آگه چوپان نباشه گوسفندها تلف میشن، یا گم میشن یا گرگ بهشون میزنه یا از گرسنگی می‌میرن، چون مغز ندارن، هر کی  که مغز نداره به چوپان احتیاج داره، یه چوپان دلسوز... چوپان حکم پدر گوسفندهارو داره، آدم بدون پدر هیچی نیست؛ این چوپانه ما همه گوسفنداشیم، اون به ما میگه کِی بریم، کجا بریم، چی کار کنیم، کِی بشینیم، کِی پاشیم، کِی بمیریم».

*جدول فروش هفتگی

در این روزها پرفروش‌ترین فیلم حال حاضر سینماهای کشور «هزارپا» است؛ این فیلم پس از 17 هفته اکران در 42 سینمای کشور بیش از 37 میلیارد تومان فروش داشته است؛ همچنین نام فیلم «مغزهای کوچک زنگ‌زده» که در 5 هفته اکران خود در 125 سینما بیش از 8 میلیارد تومان فروش داشته است در جدول فیلم‌های پرفروش این هفته سینماها قرار دارد؛ فیلم «تنگه ابوقریب» نیز با فروش بیش از 5 میلیارد و 400 میلیون تومان در مدت 12 هفته در 29 سینمای کشور سومین فیلم پرفروش پرده نقره‌ای است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار