استاندار اصفهان گفت: طرح هفتگانه احیای زاینده رود به عنوان یک یادگاری برای مردم اصفهان و مورد مطالبه مردم از مسؤولان آینده خواهد بود.
کد خبر: ۶۷۵۱۱۸
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۴ 01 November 2018

به گزارش تابناک : محسن مهرعلیزاده در دیدار با آیت‌الله حسین مظاهری ضمن تشریح اقدامات مدیریت استان در خصوص حل مشکل آب، اظهار داشت: با لطف خداوند متعال و بکارگیری تدابیر لازم با کمترین حاشیه و بدون این که نقشه‌های دشمنان مبنی بر ایجاد درگیری و تنش عملی شود، مشکل آب شرب در تابستان گذشته برطرف شد.

وی با تشریح اقدامات مدیریت استان در خصوص آبیاری باغات غرب اصفهان و طرح‌های هفتگانه احیای حوضه  آبریز زاینده رود، بر ضرورت جاری شدن آب در زاینده رود برای حفظ بناهای تاریخی؛ روحیه و نشاط مردم در پایتخت فرهنگ و تمدن ایرانی اسلامی و رونق گردشگری تاکید کرد.

استانداراصفهان با بیان این که در طرح‌های تدوین شده بهترین روش‌ها برای آبیاری باغات غرب اصفهان و کشاورزی شرق در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: طرح هفتگانه احیای زاینده رود به عنوان یک یادگاری برای مردم اصفهان و مورد مطالبه مردم از مسؤولان آینده خواهد بود و اگر اجرایی نشود آینده اصفهان به مخاطره خواهد افتاد.

وی مهمترین شاخصه طرح‌های هفتگانه را بی‌نیازی به اعتبارات دولتی برشمرد و افزود: تمامی منابع از داخل استان و با مشارکت صنایع بزرگ تامین خواهد شد.

آیت‌الله حسین مظاهری نیز در این دیدار ضمن تقدیر از اقدامات مهرعلیزاده در خصوص حل مشکل آب، خطاب به وی اظهار داشت: حقیقت شما، فعالیت شما و درایت شما اجازه نداد که در تابستان گذشته مشکلی در تامین آب شرب ایجاد شود و یکی از اقدامات خوب ولی سخت شما حل مشکلات آب استان بود.

این مرجع تقلید با اشاره به خدمات استاندار در طول یک سال گذشته و اظهار امیدواری از اینکه مردم اصفهان قدردان این خدمات باشند، افزود: مهمترین پاداش، رضایت خداوند و پاداش آخرت است که نصیب همه خدمتگزاران خواهد شد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار