مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با اشاره به این که مسابقات تیراندازی با کمان از یکم تا چهارم آذر و مسابقات فوتسال از چهارم تا نهم این ماه به میزبانی شهر همدان بر گذار می‌شود تاکید کرد: در مسابقات تیراندازی با کمان نزدیک به ۳۰۰ کماندار نخبه و در مسابقات فوتسال نزدیک به ۵۰۰ فوتسالیست نخبه از سراسر کشور شرکت می‌کنند. 
کد خبر: ۶۷۴۹۰۷
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۹ 02 November 2018
رسول منعم گفت: همدان آذرماه امسال از مسابقات تیراندازی با کمان و فوتسال المپیاد نخبگان کشور میزبانی می‌کند.

به گزارش تسنیم، منعم با بیان این که مسابقات المپیاد نخبگان ورزشی در سراسر کشور آغاز شده است اظهار داشت: این مسابقات در ۶۸ رشته ورزشی برگزار می‌شود که در ۳۹ رشته آقایان و در ۲۹ رشته بانوان نخبه ورزشی به رقابت با یکدیگر می‌پردازند. 

وی افزود: در این مسابقات استعداد‌های شناسایی شده استان‌ها در رشته‌های مختلف ورزشی در قالب تیم‌های استانی شرکت می‌کنند. 

منعم با بیان این که هدف از برگزاری این مسابقات شناسایی استعداد‌های ورزشی به منظور پشتوانه سازی تیم‌های ملی در رشته‌های مختلف ورزشی است گفت: این مسابقات در رشته‌های مختلف به میزبانی چندین استان برگزار می‌شود. 

وی عنوان کرد: همدان در ۲ رشته تیراندازی با کمان و فوتسال میزبان مسابقات المپیاد نحبگان ورزشی است. 

وی تاکید کرد: مسابقات تیراندازی با کمان در سالن ۶ هزار نفری انقلاب و مسابقات فوتسال در سالن دانشگاه آزاد برگزار می‌شود. 

منعم با اشاره به حضور موفقیت آمیز دوندگان دختر همدانی در مسابقات دو و میدانی المپیاد نخبگان گفت: این مسابقات با حضور ۲۶۰ ورزشکار به میزبانی ورزشگاه فتاب انقلاب تهران برگزار شد و دوندگان دختر همدانی موفق شدند ۳ مدال طلا و یک مدال برنز از این مسابقات کسب کنند. 

وی عنوان کرد: فاطمه چناری در ماده ۳ هزار متر، زهرا کیانی در ماده ۵ هزار متر و پانته‌آ قلی‌پور در ماده ۸۰۰ متر به عنوان قهرمانی و مدال طلا دست یافتند و زهرا بختیاری در پرتاب دیسک مدال برنز گرفت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار