برگزاری همزمان سه مسابقه تنیس در اصفهان، شایعه مذاکره فدراسیون فوتبال با دیگر مربیان برای جایگزینی کی‌روش و خروج 5 کشور از کنفدراسیون من درآوردی عربستان از مهمترین اخبار 8 آبان بود.
کد خبر: ۶۷۴۸۴۶
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۶ 31 October 2018

به گزارش تابناک : برگزاری همزمان سه مسابقه تنیس در اصفهان، شایعه مذاکره فدراسیون فوتبال با دیگر مربیان برای جایگزینی کی‌روش و خروج 5 کشور از کنفدراسیون من درآوردی عربستان از مهمترین اخبار 8 آبان بود.

مهم‌ترین رویدادهای ورزشی استان اصفهان

✅رییس هیأت تنیس استان اصفهان در گفت‌وگو با رسانه‌ها گفت: اصفهان میزبان بیش از 300 تنیسور در رقابت‌های قهرمانی کشور می‌شود که این  مسابقات فردا با حضور بیش از 300 تنیسور در رده‌های سنی کمتر از 10 ،12 و 14 سال کشور در اصفهان برگزار می شود. فرهاد رحیمی افزود: این مسابقات به منظور رده بندی قهرمانان کشوری در این رشته است که از نهم  15آبان در سالن پرواز اصفهان برگزار می شود.

✅120دوچرخه سوار مسیر 40کیلومتری شهدای گمنام راوند تا مشهد اردهال را رکاب زدند.در این مراسم دوچرخه سواران از استان های تهران، البرز و شهرهای ورامین و کاشان و اران و بیدگل ضمن تجدید پیمان با آرمان‌های والای شهدا و مراسم سینه زنی مسیر 40کیلومتری شهدای گمنام تا کربلای ایران را رکاب زدند.کاروان دوچرخه سواری حسینی با اهداف ترویج و پاسداشت فرهنگ عاشورایی و ایثار و شهادت، ابراز ارادت مردم ولایت مدار کاشان به امام زاده علی بن امام محمدباقر(ع) و معرفی مشهد اردهال به عنوان کربلای ایران و گسترش فرهنگ ورزش همگانی برگزار شد.

✅بنابر اعلام روابط عمومی باشگاه فرهنگی، ورزشی سپاهان، این تیم در بازی مرحله یک چهارم نهایی مسابقات جام حذفی مقابل مس کرمان محمد ایران‌پوریان را به دلیل مصدومیت از ناحیه زانو در اختیار ندارد. میلاد سرلک نیز دیگر غایب زردپوش این دیدار است که در مقایسه با روزهای گذشته مصدومیت خود اکنون وضعیت بهتری را دارد. دیدار دو تیم سپاهان و مس کرمان روز جمعه یازدهم آبان در کرمان برگزار می شود. سپاهان هم اکنون با 22 امتیاز در جایگاه دوم جدول لیگ برتر فوتبال قرار دارد.

✅نخستین دوره ورزش‌های زورخانه‌ای ساحلی کشور رده نوجوانان در اصفهان برگزار شد.در این رقابت ها 8 استان حضور داشتند و برای  نخستین بار در کشورمان ورزش های زورخانه ای بر روی ماسه و زمین ساحلی در رده سنی نوجوانان و با حضور قهرمانان و ملی پوشان این رده در سه بخش هنرهای فردی، کشتی پهلوانی و تیمی زورخانه ای با حضور  بیش از صد ورزشکار در رشته سنگ، چرخ چمنی، چرخ تیز، میل بازی، کباده و کشتی پهلوانی در 126 رقابت برگزار شد.

مهم‌ترین رویدادهای ورزشی کشور

✅تیم ملی بسکتبال دختران زیر 18 سال کشورمان در سومین دیدار در رقابت های قهرمانی آسیا مقابل گوام پیروز شد.دختران بسکتبالیست کشورمان بعد از یک شکست مقابل هند و یک پیروزی مقابل سنگاپور امروز در سومین دیدار با نتیجه ٩٨ بر ٥٥ به برتری رسید.مسابقات بسکتبال دختران آسیا در سطح A و B برگزار می شود که تیم ملی ایران در سطح B قرار دارد.

✅برادر سیدمهدی سیدصالحی کاپیتان اسبق تیم فوتبال سپاهان که درمراسم پیاده روی اربعین به عراق سفر کرده بود دریک حادثه رانندگی دچار مصدومیت شد.

✅به دنبال درج برخی اخبار در ارتباط با مذاکره برای سرمربیگری تیم ملی فدراسیون فوتبال اطلاعیه ای صادر کرد.در این بیانیه آمده است: فدراسیون فوتبال به منظور حضور در مسابقات جام ملت های آسیا با کارلوس کی روش مذاکرات خود را انجام داده و قرارداد مربوطه را تا پایان این مسابقات منعقد کرده و امیدوار و در تلاش است تا بتواند به قهرمانی این مسابقات دست پیدا کند.لذا انجام هر گونه مذاکره با سرمربیان دیگر خارج از درخواست فدراسیون فوتبال بوده است.

مهم‌ترین رویدادهای ورزشی جهان

✅ستاره پرتغالی یوونتوس گفت: کسانی وجود دارند که دوست دارند فوتبالم تمام شود اما این اتفاق نمی افتد.رونالدو در مصاحبه با مجله فرانس فوتبال گفت: من مستحق کسب توپ طلای امسال بودم و انتظار داشتم که در نبود مسی در لیست نهایی کسب توپ طلا من این جایزه را کسب می کنم. کدام بازیکن می تواند بیش از 10 سال در بالاترین سطح باشد؟ درست است من جواب می دهم 2 نفر این توانایی را دارند: من و مسی.

✅ 7 عضو فدراسیون جنوب غرب آسیا از عضویت این فدراسیون خارج شدند تا سعودی‌ها دچار بحران بزرگی در ورزش شوند.شبکه الکاس قطر خبر داد که اعضای فدراسیون جنوب آسیا عبارتند از: بنگلادش، هند، نپال، بوتان، مالدیو، سریلانکا و پاکستان رسما از عضویت فدراسیون جنوب غرب آسیا عربستان خارج شدند.

✅رئیس کمیته داوران فیفا در یک قدمی ریاست کمیته داوری فدراسیون عربستان است.پیرلوئیجی کولینا، داور سرشناس بین‌المللی و رئیس کمیته داوران فیفا از منصبش در اتحادیه فوتبال اروپا استعفا کرده است.در این راستا رسانه های عربستان خبر دادند که با استعفای کولینا، او به صندلی ریاست کمیته داوران فدراسیون عربستان نزدیک شده است. مارک کلاتنبرگ، داور سرشناس انگلیسی پیش از این رئیس کمیته داوران عربستان بود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار