رئیس نمایندگی وزارت خارجه در اصفهان گفت: نیروی انتظامی نقش ویژه در هرچه باشکوه برگزار شدن همایش پیاده روی اربعین حسینی ایفا کرد که جای قدردانی دارد.
کد خبر: ۶۷۴۷۰۵
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۷ 31 October 2018

به گزارش تابناک : علیرضا سالاریان در دیدار با فرمانده انتظامی استان اصفهان ضمن تقدیر و تشکر از همکاری و تعامل این فرماندهی با دفتر نمایندگی وزارت خارجه اظهار داشت: پلیس امنیت عمومی و به ویژه اداره مهاجرت و گذرنامه این پلیس همکاری خوبی با دفتر نمایندگی وزارت خارجه و کنسولگری عراق در استان اصفهان داشتند که مجموعه این تعاملات سبب ارائه خدمات بهتر و سریع تر به زائران و رضایتمندی بیشتر آنان شد.

وی اقدامات ناجا در خدمت رسانی به مردم را تحسین برانگیز دانست و افزود: نیروی انتظامی انصافاً نقش ویژه‌ای در هرچه باشکوه برگزار شدن همایش پیاده روی اربعین امام حسین (ع) ایفا کرد و چهره یک پلیس مقتدر انقلابی، ولایتمدار و پایبند به ارزش ها را به نمایش گذاشت.

رئیس نمایندگی وزارت خارجه در اصفهان از رضایت زائران اصفهانی شرکت کننده در پیاده روی اربعین از خدمات نیروی انتظامی خبر داد و گفت: خوشبختانه با اقدامات خوبی که امسال انجام گرفته بود مشکل خاصی در ارائه سریع گذرنامه و ویزای متقاضیان به وجود نیامد و کارها به خوبی پیش رفت.

سالاریان همچنین، ارائه خدمات ویژه به گردشگران خارجی توسط پلیس گردشگری اصفهان را یک اقدام برجسته و ممتاز در کشور برشمرد و بیان کرد: امنیت از مهمترین مؤلفه های توسعه گردشگری محسوب می شود و پلیس اصفهان با این کار توانسته است تا حد بسیاری احساس امنیت را به گردشگرانی که از این اماکن گردشگری استان بازدید می کنند هدیه کند.

تعامل با همه دستگاه‌ها، راهبرد اصلی ناجا است

فرمانده انتظامی استان اصفهان نیز در این دیدار ضمن تسلیت فرا رسیدن اربعین اباعبدالله الحسین (ع) گفت: راهبرد اصلی و اساسی در نیروی انتظامی، تعامل با همه دستگاه‌ها و ارگان‌ها است چرا که معتقدیم از طریق همکاری، هماهنگی و تعامل می توان بسیاری از مشکلات پیش روی مردم را برطرف کرد.

سردار مهدی معصوم بیگی با بیان اینکه نیروی انتظامی در مناسبت‌های مختلف به مردم خدمات مضاعف ارائه می‌کند و گفت: نیروهای انتظامی در مراسم‌ها، ایام سوگواری و جشن اهل بیت پیامبر (ص ) و حتی در ایام تعطیلات عید نوروز در آماده باش کامل هستند و برای تامین امنیت و آرامش مردم عزیز از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند.

وی وزارت خارجه یکی از دستگاه‌های مهم و حساس و عزت آفرین برای نظام جمهوری اسلامی برشمرد و گفت: پلیس اصفهان در حد  توان و امکانات خود آماده هر گونه همکاری و تعامل با مجموعه نمایندگی وزارت خارجه در استان است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار