مدیرکل فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور با اشاره به استقبال پرشور زائران اربعین ۹۷، گفت: خدمات‌رسانی به زائران اربعین در شهر سامرا از ۱۰ روز قبل از اربعین آغازشده و تا ۳ روز بعد از اربعین ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۶۷۴۳۱۷
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۷ - ۰۰:۵۳ 30 October 2018

 

به گزارش تابناک قم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدکاظم موسوی متقی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: استان قم درزمینه موکب داری در شهر سامرا اقدامات ارزنده‌ای انجام داده و دز مسئله پذیرایی و اسکان از زائران فعالیت‌های بسیار چشمگیری داشته‌اند.

وی افزود: تجهیزات و خدماتی که توسط موکب‌های استان قم در شهر سامرا مشغول انجام خدمت هستند در نوع خود بسیار موفق و مؤثر بوده که نتیجه سال‌ها خدمات‌رسانی در مرز مهران برای زائران اربعین حسینی(ع) است.

مدیرکل فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه خدمات‌رسانی موکب‌های استان قم در شهر سامرا را مورد توجه قرار داد و گفت: نیروهای مخلص و باانگیزه موکب‌های استان قم در شهر سامرا سبب شده تا شکل و نحوه خدمات‌رسانی به زائران در وضعیت جهادی و قابل قبولی دنبال شود.

وی با اشاره به استقبال پرشور زائران به‌ویژه زائران ایرانی از پیاده‌روی امسال اربعین ادامه داد: استقبال و رغبت زائران برای حضور در شهر مقدس سامرا هرسال نسبت به سال‌های قبل‌تر پرشورتر شده و خیل عظیمی از زائران شهر سامرا سبب تعجب بسیاری از تحلیل گران شده چراکه بسیاری از مردم به تصور برخی مشکلات اقتصادی و ارزی انتظار چنین استقبالی را از زائران نداشتند.

مسئول محور موکب‌های سامرا در اربعین با ابراز خرسندی از روند خدمات‌رسانی موکب‌های محور شهر سامرا ابراز کرد: خدمات به زائران اربعین افتخار سازمان اوقاف و امور خیریه بوده و با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده امر خدمات‌رسانی به زائران اربعین با بهترین شکل ممکن در حال انجام است.

وی تأکید کرد: خدمات‌رسانی به زائران اربعین در شهر سامرا از 10 روز قبل از اربعین آغازشده و تا 3 روز بعد از اربعین ادامه خواهد داشت، هدف سازمان اوقاف و امور خیریه این بوده که خدمات‌رسانی موکب‌های محور سامرا شامل تمام زائران شده و هیچ زائری از این خدمات بی‌نصیب نمانند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار