رئیس پلیس راهنمائی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از اعمال محدویت ترافیکی در محدوده مرکزی شهر اصفهان برای برپایی هرچه باشکوه تر مراسم سوگواری اربعین حسینی خبر داد.
کد خبر: ۶۷۴۰۴۷
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۲ 29 October 2018

به گزارش تابناک : سرهنگ "رضا رضائی"رئیس پلیس راهنمائی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان اصفهان بیان کرد: روز سه شنبه 8 آبان ماه ، به مناسبت اربعين حسيني، سه مراسم ویژه در شهر اصفهان برگزار می شود كه مهم‌ترين آن‌ها در ميدان امام علي (ع) است.

وي ادامه داد: پليس راهنمايي و رانندگي استان اصفهان، به منظور برپائی هرچه باشکوه تر این مراسم محدوديت‌ ترافیکی را از ساعت 7صبح تا پایان مراسم  در تقاطع وليعصر- صغير به سمت ميدان امام علي (ع)، كنارگذر عبدالرزاق به سمت ميدان امام علي (ع) و كنارگذرهاي وليعصر به سمت ميدان امام علي (ع) اعمال می کند.

رييس پليس راهور فرماندهي انتظامي استان اصفهان، بیان کرد: مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین نیز از ميدان لاله به سمت امام زاده جعفر (ع) در فرودگاه اصفهان برگزار می شود که به  علت برگزاري این مراسم  در پياده‌رو ها ، محدوديت ترافيكي در این مسیر نخواهیم داشت.

سرهنگ رضائی با اشاره به برپائی مراسم سوگواری اربعین حسینی در گلستان شهدا گفت: به همین دلیل از توقف خودروها در ورودي گلستان شهدا نیز  جلوگيري مي‌شود و در صورت تراكم زياد از سمت ميدان شهيد لاوي به سمت گلزار شهدا، محدوديت تردد خودروها نیز اعمال خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار