نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر نیرو نباید کشاورزان اصفهان را به دلیل اینکه بدنبال حقابه خود هستند، بازخواست کند.
کد خبر: ۶۷۲۵۸۱
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۴ 25 October 2018

به گزارش تابناک : حسن کامران ظهر پنجشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: امروز اهمیت آب کمتر از نفت نیست و بعد از نفت، آب باید اولویت قرار گیرد و وزیر نیرو به خاطر عدم اجرای مصوبات آب باید محکوم شود.

وی با بیان اینکه بارها از وزیر نیرو به خاطر عدم پرداخت حقابه داران کشاورزان اصفهان و تعلل در اجرای مصوبات آب سوال کردیم اما پاسخ وی قانع کننده نبوده است،‌ افزود: وزیر نیرو از سوی مجلس کارت زرد گرفته است.

طرح بهشت آباد با مطالبه عمومی اجرایی می شود

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: وزیر نیرو باید از سوی وزیر اطلاعات به خاطر عدم ارائه یک میلیون و  ۵۹۲ هزار متر مکعب از حق‌آبه مورد مواخذه قرار گیرد، ادامه داد: امروز تنها مردم می توانند به عنوان مدعی العموم به این مسئله ورود یابند و طرح بهشت آباد فقط در صورت مطالبه عمومی اجرایی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه ۱۲ نفر از نمایندگان استان اصفهان بودجه ای که به آنها از سوی مجلس اختصاص یافت را برای آب تخصیص دادند،‌ گفت: با تامین منابع مالی سد کوهرنگ تا دو سال دیگر این سد به اتمام خواهد رسید.

کامران به فساد زیاد در جلسات تلفیق اشاره کرد و افزود: مذاکرات تلفیق نیز مانند سایر جلسات مجلس باید مستقیم پخش شود چون این جلسات فساد زیادی در خود دارد.

وی با اشاره به اینکه من مخالف حقوق مادام العمر برای نمایندگان مجلس هستم و تاکنون با این موضوع مقابله کردم،‌ ادامه داد: نمایندگان سفر خارجی می‌روند و علاوه بر هزینه رفت و آمد و اقامت که از جیب مردم می‌رود، دلار سفرشان هم از جیب مردم می‌گیرند.

سفرهای خارجی نمایندگان مجلس زیر ذره بین باشد

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه نمایندگان مجلس هنوز غذای اشرافی گری می خورند، اضافه کرد: چه ایرادی دارد حاکمان هم غذای فقیران را بخورند مگر در جبهه فرماندهان مانند سایر رزمندگان نان و پنیر نمی‌خوردند اما امروز مدیران حاضر به چنین کاری نیستند.

وی با بیان اینکه باید چمدان نمایندگان مجلس هم همچون سایر مردم مورد بازرسی قرار گیرد،‌ ادامه داد: باید هر مدیری که از سفر خارجی می‌آید چمدانش بازرسی شود تا ولو یک عطر خارجی آورده است جلوی چشمش آتش بزنند.

کامران گفت: از رئیس مجلس نیز شکایت کردم که چرا به ۳۹ هزار میلیارد تومان از بودجه بی‌توجهی کرده است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار