کد خبر: ۶۷۲۵۷۲
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۱ 25 October 2018
تابناک کهگیلویه و بویراحمد / فرهنگی ، امام جمعه چرام درجمع بازنشتگان سپاه درجلسه انس و مودت گفت :دشمنان امام حسین در خارج و عده ای غرب زده در داخل ایران هدف مشترکی را دنبال می کنند.
حجت الاسلام افشار افزود : حضور میلیونی جمعیت عاشقان حسینی در اربعین با مشکلاتی که هست نشانگر به کمال رسیدن تفکر مبارزه و جهاد برای  خدا و تقابل با جریان باطل است.
وی گفت : امام حسین (ع) نماد حق و حقیقت طلبی در دنیا شده است. به همین خاطر دست هایی هست تا عظمت اربعین را به خیال خودشان کم رنگ کنند.
امام جمعه گرام بیان کرد : دشمنان امام حسین (ع) ، آمریکا و وهابیت در خارج از مرزها و عده ای غرب زده داخل ایران هدف مشترکی را دنبال می کنند.
وی افزود : روزنامه سعودی الشرق الاوسط مطلبی را با عنوان بارداری نامشروع در کربلا منتشر می کند و بعضی روزنامه های خود فروخته داخلی شبیه به همان مطلب را درباره زائران  مشهد منتشر می کنند و حال نیز روزنامه ای با وقاحت تمام به بهانه ی بیان  نکات بهداشتی ! اربعین حسینی را مورد هجمه قرار میدهد.
امام جمعه شهر چرام گفت : توصیه به این روزنامه نگاران میشود از این امور سطحی و کوچک دست بردارید و از محضر مبارک امام حسین (ع) عذرخواهی کنید.
عظمت امام حسین (ع) را در این سیزده قرن دشمنانی مثل بنی امیه، عباسیان و حزب بعث خواستند کم رنگ کنند اما نور حسین (ع) عالمگیر شده است و این تجمع بزرگ اربعین ، مقدمه ی برای ظهور امام عصر عج خواهد شد.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار