در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرضا مطرح شد که ایجاد اشتغال نباید به بهای بیکاری افراد شاغل در شهرستان شهرضا منجر شود.
کد خبر: ۶۷۲۵۳۸
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۷ 25 October 2018

به گزارش تابناک : حجت‌الاسلام سیف‌الله یعقوبی، امام جمعه شهرضا شامگاه چهارشنبه در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرضا با بیان اینکه مسئولان باید درد و دل مردم را بشنوند و به مشکلات آنها رسیدگی کنند، اظهارداشت: مردم ولی نعمت ما هستند باید همه همدیگر را یاری کنیم تا بهترین خدمات را به مردم ارایه دهیم.

وی با بیان اینکه دشمنان با استفاده از همه امکانات رسانه‌ای تلاش می‌کند، ضعف‌ها و کاستی‌ها را در کشور بزرگنمایی کنند، افزود: دشمن به دنبال ناامید کردن مردم و ایجاد ناامنی در جامعه است، نباید اجازه دهیم ارزش‌های والای انقلاب نادیده گرفته شود.

امام جمعه شهرضا با انتقاد از اینکه کاهش قیمت دلار تأثیری در قیمت اجناس نداشت، گفت: اگر نظارت خوبی در این زمینه وجود داشت، قیمت اجناس هم کاهش می‌یافت، اما قیمت اجناس نشان می‌دهد نظارت قوی و مستمری در این زمینه وجود ندارد.

وی با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب بر ضرورت توجه به وضعیت معیشت و تلاش برای رفع مشکلات مردم، افزود: مردم همواره پشتیبان نظام بوده‌اند و هستند، اما مسئولان هم باید به مشکلات و خواسته‌های مردم رسیدگی و درصدد رفع آن برآیند.

یعقوبی با اشاره به تأسیس فروشگاه‌های زنجیره‌ای در شهرضا، بیان کرد: این فروشگاه‌ها سبب تعطیلی مغازه‌های کوچک شده است، ایجاد اشتغال جدید نباید به بهای بیکاری افراد شاغل باشد.

وی با اشاره به فعالیت تاکسی‌های اینترنتی در شهرستان شهرضا، خاطرنشان کرد: کمترین نرخ کرایه تاکسی در شهرضا دریافت می‌شود و در چند سال گذشته تعدیل نشده است، اما در این شرایط باز هم رانندگان تاکسی شهرضا به فعالیت خود ادامه می‌دهد، اکنون نباید اجازه دهیم فعالیت اسنپ‌ها سبب اختلال در فعالیت تاکسی‌داران شود.

امام جمعه شهرضا با تأکید بر اینکه مسئولان باید از بروز تنش‌های اجتماعی جلوگیری کنند و این کار هم به سادگی و با اتخاذ تدابیر سودمند قابل انجام است، گفت: ایجاد اشتغال جدید نباید به بهای بیکاری افراد شاغل در شهرضا شود، نباید اجازه دهیم فعالیت تاکسی‌های اینترنتی در شهرضا مشکلی به وجود آورد.

وی با بیان این‌که بعضی از افراد اعتقاد دارند شمار عزاداران هیأت‌های مذهبی در شهرضا کاهش یافته است، بیان کرد: باید تحقیق کنیم و ببینیم اگر این مسأله حقیقت دارد علت آن چیست، نباید چشم خود را بر حقایق ببندیم، اگر هم حقیقت ندارد باید به مردم بگوییم این سخنان واقعیت ندارد.

یعقوبی با تأکید بر این‌که بازگشایی کارخانه پلی‌اکریل خبر بسیار خوشی برای مردم بود، افزود: دشمنان همواره در تلاش هستند تا مردم را نا امید کنند اما در این بین خبرنگاران و رسانه‌های گروهی وظیفه دارند اخباری که در مردم امید و نشاط ایجاد می‌کند را، منتشر کنند.

وی با تأکید بر ضرورت انتشار اخبار فعالیت‌های انجام شده از سوی مسئولان، اظهارداشت: رسانه‌های گروهی و خبرنگاران شهرستان شهرضا تلاش کنند تا مردم از خدماتی که به آنان می‌شود، باخبر شوند.

امام جمعه شهرضا با بیان این‌که خبرنگاران شهرضا مورد ظلم واقع شده‌اند، تصریح کرد: در صدا و سیما و سایر رسانه‌ها به تلاش خبرنگاران شهرستان شهرضا توجه نمی‌شود و حقوق آنها ضایع می‌شود.

وی با بیان اینکه اعتصاب برخی از رانندگان و کسبه شهرستان شهرضا با مدیریت شایسته مسئولان کنترل شد، خاطرنشان کرد: نباید به فراخوان منافقان پاسخ دهیم، باید علت مسائل را بیابیم و برای رفع آن چاره‌اندیشی کنیم.

یعقوبی با اشاره به خدمات ارزنده راننگان شهرضا در طول انقلاب اسلامی و 8 سال دفاع مقدس، گفت: در گذشته زمانی که هیچ صنفی برای خرید دستگاه دیالیز برای بیمارستان شهرضا داوطلب نشد، رانندگان شهرضا با اهدای چهار میلیون تومان، چهار دستگاه دیالیز خریداری کردند.

باید از اقداماتی که دل دشمنان را شاد می‌کند، پرهیز کرد

فرماندار شهرضا در ادامه این جلسه با بیان اینکه در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی مسئولان باید دستاوردهای انقلاب و خدماتی که به مردم ارایه شده است را مطرح کنند، اظهارداشت: مقایسه و تفسیر عادلانه خدمات در دوران قبل و بعد از انقلاب، مردم به آینده امیدوارتر و دشمنان را مأیوس می‌کند.

علی اصغر رفیعی‌نژاد با بیان اینکه نباید نسبت به توطئه‌چینی دشمنان برای جمهوری اسلامی بی‌تفاوت باشیم، اظهار داشت: ملت چهل سال مقاومت و ایستادگی نکرد تا چند مزدور و تروریست و خودفروخته برای آن‌ها تصمیم بگیرند.

وی با تأکید بر اینکه حمایت مردم از انقلاب اسلامی در طول چهل سال گذشته تاکنون دسیسه‌های دشمنان را ناکام گذاشته و از این پس نیز توطئه دشمنان را خنثی می‌کنند، تصریح کرد: همراهی با دشمنان و عمل به فراخوان‌های ضد انقلاب به سود هیچ کس نیست.

فرماندار شهرضا با بیان اینکه باید از اقداماتی که دل دشمنان را شاد می‌کند، پرهیز کرد، افزود: گروهی از خودفروختگان که به سازمان‌های جاسوسی دشمنان انقلاب وابستگی مالی دارند تلاش می‌کند تا کشور را با مشکل مواجه کنند.

وی با بیان این‌که در یکی از حساس‌ترین ادوار تاریخ انقلاب اسلامی قرار داریم، تصریح کرد: قتل روزنامه‌نگار عربستانی بر روابط عربستان سعودی با دیگر کشورها تأثیر منفی گذاشته است، اما در چنین شرایطی افراد ضد انقلاب می‌خواهند این ماجرا را با مرگ یک فعال محیط زیست در داخل کشور پیوند بزند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار