مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری:
تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری با اشاره به آغاز فصل بارش‌ها گفت: شن و نمک مورد نیاز تأمین شده و راهدارخانه‌های استان در این ایام به‌صورت شیفت‌بندی و 24 ساعته با ماشین‌آلات در محورهای مواصلاتی حضور دارند.
کد خبر: ۶۷۲۴۴۶
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۸ 25 October 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- احمد جمشیدی از آمادگی کامل اکیپ‌های راهداری در فصل پائیز و زمستان خبر داد و گفت: 39 اکیپ راهداری زمستانی با 382 نیرو آماده خدمت‌رسانی به رانندگان در محورهای مواصلاتی چهارمحال و بختیاری هستند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری با تأکید بر اینکه حفظ و نگهداری محورهای موصلاتی استان جهت تردد ایمن و آسان از وظایف راهداری است، ادامه داد: باتوجه به اینکه استان ما یک استان کوهستانی است؛ در مواقع بروز بارش برف و باران رانندگان بایستی با تجهیزات کامل زمستانی در جاده‌ها حرکت کنند، اما در نقاطی مانند گردنه چری، گردنه گوشنگلی، گردنه خلک، گردنه برده مرده رانندگان جهت تردد ایمن بایستی نکات ایمنی را بیش‌تر رعایت کنند.
وی با اشاره به پیش‌بینی تدابیر لازم برای آغاز فصل بارش‌ها در راهدارخانه‌های چهارمحال و بختیاری، خاطرنشان کرد: شن و نمک مورد نیاز راهدارخانه‌های استان تأمین شده است و راهدارخانه‌های استان در این ایام به‌صورت شیفت‌بندی و 24 ساعته با ماشین‌آلات در محورهای مواصلاتی حضور دارند.
جمشیدی با بیان اینکه 49 نقطه حادثه‌خیز در چهارمحال و بختیاری وجود دارد، افزود: 27 نقطه در اولویت رفع قرار دارند و 10 نقطه حادثه‌خیز نیز در دست اجرا است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار