پایان شطرنج کارگران کشور، قهرمانی علیپور در سنگنوردی و مصدومیت مسی از مهم‌ترین رویدادهای ورزشی استان، کشور و جهان در روزی که گذشت، بود.
کد خبر: ۶۷۱۱۲۱
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۸ 22 October 2018

به گزارش تابناک : در روز 29 مهر‌ماه علاوه بر این‌که حضور فائزه روناسی در در مسابقات قهرمانی آسیا مشخص شد، میزان مصدومیت لیونل مسی هم اعلام شد.

مهم‌ترین رویدادهای ورزشی استان اصفهان

✅ مسابقات شطرنج بانوان قهرمانی کارگران کشور با معرفی برترین‌ها در اصفهان پایان یافت؛ در این دوره از مسابقات که با حضور بیش از 150 شطرنج باز از چهارده استان به میزبانی آکادمی شطرنج کارگران استان برگزار شد، تیم گیلان قهرمانی این مسابقات را کسب کرد و تهران و یزد نیز دوم و سوم شدند.

✅ تیم سپاهان دیروز را در استراحت به سر برد، شاگردان امیر قلعه‌نویی از امروز لغایت 2 آبان‌ماه ساعت 16:45 در زمین چمن مجموعه باغ فردوس به تمرین خواهند پرداخت؛ تمرین روز چهارشنبه این تیم نیز بدون حضور هواداران برگزار خواهد شد.

دیدار دو تیم فوتبال استقلال و سپاهان اصفهان روز جمعه ۴ آبان‌ماه ساعت ۱۶:۴۵ برگزار خواهد شد.

✅ فائزه روناسی از استان اصفهان در مسابقات قایقرانی قهرمانی جوانان آسیا که از 9 تا 12 آبان در رودخانه کرج برگزار می‌شود حضور دارد؛ وی در رشته کانو در تیم الف حضور دارد که دو سال قبل نیز در تایلند در بخش نوجوانان به مدال طلا دست یافت.

✅ رقابت‌های هندبال جوانان باشگاه‌های کشور دیروز در اصفهان آغاز شد، در این رقابت ها که به میزبانی هیأت هندبال اصفهان برگزار می‌شود 16 تیم در قالب 4گروه تا چهارم آبان در سالن شهید سجادی اصفهان و سالن مالک اشتر خمینی‌شهر با هم رقابت می‌کنند.

✅ مجمع انتخاباتی هیأت وزنه‌برداری استان اصفهان برگزار شد و پس از رأی‌گیری انجام شده سرانجام حمیدرضا فدوی با 10 رأی به عنوان رئیس هیأت وزنه‌برداری استان اصفهان برای 4 سال آینده انتخاب شد و جایگزین سعید آذری شد.

✅ سجاد مردانی تکواندوکار اصفهانی وزن 80+کیلوگرم تکواندو کشورمان در مرحله نیمه‌نهایی مرحله چهارم مسابقات گرندپری 2018 نتیجه را به نماینده روسیه واگذار کرد و بر سکوی سومی ایستاد.

مهم‌ترین رویدادهای ورزشی کشور

✅ مرحله نهایی بیست و دومین دوره مسابقات دو و میدانی قهرمانی باشگاه‌های کشور در بخش بانوان در ورزشگاه آفتاب انقلاب تهران با پیگیری ادامه رقابت‌ها دنبال شد و در روز پایانی با قهرمانی تیم دانشگاه آزاد که برای چهارمین سال متوالی صورت گرفت به پایان رسید؛ تیم‌های آسان پرداخت و غفاری تاکستان نیز عنوان‌های نایب قهرمانی و سومی را کسب کردند.

✅ ششمین دوره رقابت‌های واترپلو قهرمانی جوانان آسیای (زیر ۱۹ سال) دوم الی ششم آبان ۱۳۹۷ به میزبانی تاشکند ازبکستان برگزار می‌شود؛ تیم ملی واترپلو جوانان ایران به همراه تیم‌های قزاقستان، ژاپن، چین، کره و ازبکستان پنج تیم حاضر در این رقابت‌ها هستند که بصورت گروهی باهم به رقابت می‌پردازند.

ملی‌پوشان جوان ایران صبح امروز تهران را به مقصد ازبکستان ترک می‌کنند تا در اولین دیدار خود روز چهارشنبه دوم آبان به مصاف حریف قدرتمند خود قزاقستان به آب بزنند.

✅ در مسابقات جام جهانی سنگنوردی وجیانگ و در ماده سرعت مردان رضا علیپور با غلبه بر الکساندر شیلوف از روسیه با رکرود 5.99 به مدال برنز دست یافت؛ در این ماده آسپار جائلولو از اندونزی و لودویکو فوسالی از ایتالیا به ترتیب اول و دوم شدند.

✅ مسابقات نیمه ماراتن ارمنستان دیروز با حضور نمایندگان ایران برگزار شد و در پایان محمدجعفر مرادی دونده المپیکی کشورمان به مقام قهرمانی دست یافت، منصور بیات در رده دوم ایستاد و دونده اوکراینی در جایگاه سوم قرار گرفت؛ در 10 کیلومتر نیز فضل‌الله رستمی به مقام سوم دست یافت و در بخش 5 کیلومتر هم باقری دوم شد.

مهم‌ترین رویدادهای ورزشی جهان

✅ بارسلونا در دیدار مقابل سویا در نیوکمپ به پیروزی 4 بر 2 رسید، در این بازی مارک آندره تراشتگن عملکرد خیره‌کننده‌ای داشت و بارها مانع از فروپاشی دروازه بارسا و دریافت گل‌های بیشتر شد تا مهمترین بازیکن در کسب این پیروزی باشد.

اوج درخشش تراشتگن دو دبل سیو دیدنی مقابل بازیکنان سویا بود و عملا باعث شد تا شاگردان والورده 3 امتیازی ارزشمند را در شرایطی که با مصدومیت لیونل مسی مواجه شدند، کسب کنند.

✅ حساس‌ترین دیدار این هفته رقابت‌های سری آ ایتالیا اختصاص به رویارویی تیم‌های اینتر و میلان در جوزپه مه آتزا دارد؛ دو تیم 221 بار با هم بازی کرده‌اند که سهم اینترمیلان 78 پیروزی و سهم آث میلان 76 برد بوده است، 67 بازی هم با تساوی به پایان رسیده است.

اینتری‌ها دو گل زده بیشتر از میلانی‌ها دارند، نراتزوری در مصاف با روسونری 299 گل زده و این در شرایطی است که میلان مقابل اینتر 297 گل زده است.

✅ روزنامه موندو دپورتیوو اسپانیا خبر داد که پس از تست‌های پزشکی مشخص شد لیونل مسی، ستاره آرژانتینی از ناحیه آرنج دچار شکستی شده است و به مدت 3 هفته خانه‌نشین خواهد شد؛ مسی دو بازی پیش روی مهم تیمش یعنی ال کلاسیکو و اینتر را از دست داد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار