رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران با ارائه تذکری نسبت به وضعیت علایم ترافیکی و ارتقاء سطح ایمنی معابر شهری واکنش نشان داد.
کد خبر: ۶۷۰۹۰۶
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۲ 22 October 2018

به گزارش تابناک : مجید فراهانی در جریان نود و یکمین جلسه علنی شورای شهر تهران با اشاره به بودجه سال ۹۷ شهرداری تهران برای خدمت رسانی برخی معابر در زمینه وضعیت علایم ترافیکی و سطح ایمنی معابر شهری انتقاد کرد.

رئیس کمیته بودجه و نظارت در ابتدای این تذکر عنوان کرد: علائم ترافیکی راهنما و هدایتگر سرنشینان خودرو ها و عابرین پیاده و زمینه ساز ارتقاء ایمنی و کیفیت راهها به شمار می آیند، بر همین اساس در بودجه سال 1397 شهرداری تهران برای اجرای علایم افقی ترافیکی مبلغ 422 میلیارد ریال ،تعمیر و تعویض علائم عمودی ترافیکی مبلغ 239 میلیارد ریال اعتبار پیش بینی و به تصویب شورای اسلامی شهر تهران رسیده است.

فراهانی گفت: متاسفانه این خدمت رسانی در برخی معابر به علل مختلف به نحو مطلوبی ارائه نمی گردد که لازم است برای رفع این نقصان و ارتقاء سطح کیفیت و ایمنی عبور و مرور شهروندان مورد توجه جدی قرار گیرد.

عضو شورای شهر تهران افزود: بر همین اساس اینجانب به عنوان نماینده مردم شریف تهران در اجرای بند 3 ماده 71 قانون شوراهای اسلامی کشور،درباره « لزوم توجه به وضعیت علایم ترافیکی و ارتقاء سطح ایمنی معابر شهری » به شهرداری تهران تذکر می دهم و انتظار دارم شهرداری بیش از پیش به مساله ایمنی معابر توجه نماید.

وی در پایان اظهار کرد: امیدوارم با اقدام به موقع، موثر و اهتمام جناب آقای مهندس افشانی ،شهردار تهران شاهد توجه بیش از پیش به ایمنی معابر و عبور و مرور شهروندان در سطح شهر باشیم.

 

 

منبع : تیترشهر 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار