عضو شورای اسلامی کلانشهر اصفهان گفت: یکی از چالش‌ها در سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان مشکلات نیروی انسانی است که باید در طرحی کاشناسی این مساله برطرف شود.
کد خبر: ۶۷۰۵۶۰
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۵ 21 October 2018
به گزارش تابناک : فریده روشن صبح امروز (یکشنبه) در پنجاه و دومین جلسه علنی شورای اسلامی کلانشهر اصفهان، اظهار کرد: یکی از چالش‌های سازمان فرهنگی و تفریحی شهرداری که در این مدت برای شورا مشخص شده، این است که مدیریت نیروی انسانی در این سازمان لازم به اجرا است.
 
وی ادامه داد: مشکل اصلی این سازمان کمبود نیروی متخصص و حرفه‌ای است. همچنین نبود ارتباط میان مدارک تحصیلی و تخصص با شغل در دست انجام در این سازمان مشهود است که مشکلاتی را ایجاد می‌کند.
 
عضو شورای اسلامی کلانشهر اصفهان افزود: این در حالی است که در برخی مراکز نیز با نیروی مازاد روبه رو هستیم. به همین دلیلی نیاز داریم نیروها در طرحی مدیریت شده و متناسب با نیاز و توانایی آنها مورد استفاده قرار بگیرند. 
 
روشن گفت: با رکود فعالیت‌های فرهنگی در برخی مراکز به بهانه تغییر مدیر روبرو هستیم. ادامه چنین روندی آسیب‌زا است و باید بر مبنای سیاست واحد شهرداری و سازمان فرهنگی، تفریحی شهرداری تلاش شود تا تغییر مدیریت در کوتاه‌ترین زمان انجام شده و در این زمان نیز تداخلی در فعالیت‌ها رخ ندهد.
 
وی همچنین خواستار تعیین تکلیف جمعه بازار کتاب شد و ادامه داد: این بازار باید ساماندهی شده و شرایط آن بهبود داده شود. در همین زمینه‌ها مواردی از مصوبات کمیسیون فرهنگی شورا را که موعد مقرر آنها فرا رسیده و اقدامی برای آنها انجام نشده است طی نامه‌ای به شهردار اصفهان ابلاغ کرده‌ایم.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار