رئيس پليس امنيت عمومی استان اصفهان از تسريع در صدور گذرنامه و خدمات رسانی مضاعف نیروهای این پلیس به متقاضیان شرکت در همایش بزرگ پیاده روی اربعین حسینی خبر داد.
کد خبر: ۶۷۰۵۳۴
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۶ 21 October 2018

به گزارش تابناک : سرهنگ "محمد حسن اسماعيلي"رئيس پليس امنيت عمومی استان اصفهان گفت: از شروع صدور رواديد جهت سفر زيارتي اربعين  بيش از 54 هزار درخواست گذرنامه در ادامه گذرنامه پلیس امنیت عمومی استان اصفهان بررسي و صدور آن پس از سير مراحل قانوني صورت گرفته است .

رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از تسریع در روندصدور گذرنامه و ارائه خدمات مضاعف این پلیس به زائران اربعین حسینی خبر داد و گفت: کارشناسان اداره گذرنامه پلیس امنیت عمومی استان به صورت صبح و بعد از ظهر آماده پاسخگویی به شهروندان هستند.

سرهنگ اسماعیلی، به تشکيل کارگروه ويژه خدمات رساني به زائران حرم اباعبداله الحسين ( ع) ويژه ايام اربعين، در پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان خبر داد و گفت: موضوعاتي همچون رسيدگي به گذرنامه هاي فقداني يا مخدوش و همچنين اجازه خروج اتباع خارجي جهت سفر زيارتي بصورت روزانه و با برگزاري کميسيون هاي متعدد و مستمر در حال اجرا و خدمات آن در کوتاهترين زمان ممکن به شهروندان ارائه مي شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار