مدافع السد قطر با وجود این که به ستایش از تیم فوتبال پرسپولیس پرداخت اما از آمادگی تیمش برای پیروزی برابر سرخ پوشان سخن به میان آورد.
کد خبر: ۶۷۰۴۹۳
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۵ 21 October 2018

به گزارش تابناک : السد در دیدار برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا سه‌شنبه در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم فوتبال پرسپولیس خواهد رفت. حامد اسماعیل، مدافع السد قبل از این دیدار گفت:  این را می‌دانیم که بازی بسیار سختی در انتظار ماست. پرسپولیس از تیم‌های بسیار خوب است و اخیرا پیشرفت زیادی کرده است و همچنان که بازی در ورزشگاه خانگی این تیم برگزار می‌شود اما ما نیز آماده هستیم که در این دیدار به پیروزی دست یابیم. عزم خود را جزم کرده‌ایم که با پیروزی برابر این تیم  به دور بعد صعود کنیم.

او در ادامه از انگیزه و آمادگی تیم برای صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا سخن به میان آورد و  اضافه کرد: در مرحله بسیار مهمی قرار گرفته‌ایم و آماده هستیم که ماموریت خود را به بهترین نحو ممکن انجام دهیم. شکست در دوحه باعث نمی‌شود تا از ما از نظر روحی لطمه بخوریم. از انگیزه و آمادگی بسیار بالایی برای صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا برخورداریم و همه چیز خوب است.

بازیکن السد در بخش پایانی و در پاسخ به این سوال که آیا بازی کردن در ورزشگاه پر از تماشاگر آزادی باعث نمی‌شود  که فشاری بر تیم‌شان وارد شود؟ در این باره پاسخ داد: به بازی کردن در چنین فضای عادت کرده‌ایم. پیش از این نیز توانستیم استقلال را در ورزشگاه پر از تماشاگر آزادی شکست دهیم و در حال‌ حاضر آماده هستیم تا برابر پرسپولیس هم به پیروزی برسیم.

طارق سلمان، دیگر بازیکن السد هم، بیان‌ کرد: بازی سختی پیش رو داریم. پرسپولیس تیم قوی است و در دیدار رفت ما را شکست داد اما  در حال‌ حاضر بازیکنان‌مان  از آمادگی بالایی برخوردار هستیم و می‌خواهیم  شکست دیدار رفت را در این بازی جبران کنیم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار