تحلیل نقشه های هواشناسی بیانگر گذر امواج ناپایدار و ادامه فعالیت سامانه بارش زا برای امروز و فردا (یکشنبه) بویژه در مناطق غربی، جنوبی و تا حدی مرکزی استان اصفهان است.
کد خبر: ۶۷۰۱۰۹
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۷ 20 October 2018

بارش های رگباری در استان اصفهان ادامه می یابدبه گزارش تابناک: کارشناس ارشد پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت: تحلیل نقشه های هواشناسی بیانگر گذر امواج ناپایدار و ادامه فعالیت سامانه بارش زا برای امروز و فردا (یکشنبه) بویژه در مناطق غربی، جنوبی و تا حدی مرکزی استان اصفهان است.
ساناز جعفری گفت: شرایط برای بارش های رگباری بویژه در مناطق غربی، جنوبی و تا حدی مرکزی برای امروز و فردا در استان اصفهان وجود دارد.
کارشناس ارشد پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان اظهار داشت: هم اینک پوشش ابر در استان وجود دارد و از مناطق غربی نیز مه صبحگاهی گزارش شده است.
وی با اشاره به این که روز گذشته هم بارش های رگباری پراکنده در استان اصفهان گزارش شد ، افزود : بیشترین بارندگی در این منطقه در 24 ساعت گذشته با حدود 2 میلی متر باران در شهرستان های خوانسار، بوئین و میاندشت و چادگان ثبت شد.
جعفری گفت: روز گذشته بارش باران از شهرهای اصفهان، نجف آباد، داران، سمیرم، میمه، کبوترآباد، فرودگاه شهید بهشتی و مورچه خورت هم گزارش شد.
وی با بیان اینکه دمای هوای اصفهان در 24 ساعت آینده تغییر محسوسی نخواهد داشت افزود: دمای هوای روز گذشته اصفهان در گرمترین ساعات به 23 درجه و در خنک ترین ساعات امروز هم به 12 درجه سانتیگراد رسید.
این کارشناس گفت: خوروبیابانک با 26 درجه سانتیگراد به عنوان گرم ترین و بوئین و میاندشت با یک درجه سانتیگراد به عنوان سردترین نقطه استان اصفهان اندازه گیری شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار