رییس کمیسیون فرهنگی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: باید با برنامه‌های شبانه شب‌های اصفهان را زنده نگه داریم تا هم شادابی به شهر تزریق شود و هم از نظر گردشگری به خصوص گردشگری شبانه اصفهان زنده شود چراکه این شهر پتانسیل و زیرساخت‌های گردشگری شبانه را دارد.
کد خبر: ۶۷۰۰۲۶
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۹ 20 October 2018
به گزارش تابناک : فریده روشن اظهار کرد: کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر اصفهان اولویت‌هایی را برای شهر اصفهان در نظر گرفته که یکی از اصلی‌ترین و مهم‌ترین این اولویت‌ها تبدیل محور چهارباغ عباسی به یک محور فرهنگی است که امروز این محور تا حدودی پیشرفت کرده و منتظر تکمیل عملیات‌ عمرانی آن هستیم.
 
وی افزود: در اولویت‌بندی‌های برنامه‌های فرهنگی به خصوص در محور چهارباغ همه مزایا، معایب، تهدیدها و فرصت‌ها مدنظر قرار داده شده است پس در موضوع گردشگری به ویژه در شب‌های اصفهان چهارباغ به عنوان یکی از پایگاه‌های اصلی و ثابت این موضوع در نظر گرفته شده است و با هدف تبدیل شدن این محور به یک محور فرهنگی قطعا موضوع گردشگری به ویژه در شب‌های اصفهان در این محور یکی از اولویت‌های اصلی به شمار می‌آید.
 
رییس کمیسیون فرهنگی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان در خصوص زنده شدن شب‌های اصفهان ادامه داد: برنامه ریزی در خصوص زنده شدن شب‌های اصفهان انجام شده و علاوه بر چهارباغ که یکی از پایگاه‌های اصلی این برنامه خواهد بود پل‌های تاریخی اصفهان نیز برای اینکه شادابی به آنها بازگردد در اولویت شب‌های اصفهان خواهند بود.
 
روشن تصریح کرد: باید با برنامه‌های شبانه شب‌های اصفهان را زنده نگه داریم تا هم شادابی به شهر تزریق شود و هم از نظر گردشگری به خصوص گردشگری شبانه اصفهان زنده شود چراکه این شهر پتانسیل و زیرساخت‌های گردشگری شبانه را دارد.
 
 وی گفت: یکی از مشکلات گردشگری در شهر اصفهان همین زنده نبودن شب‌ها است و به همین خاطر بخشی از درآمد و گردشگران را از دست می‌دهیم چراکه برای گردشگری آنها پس از غروب آفتاب برنامه‌ای نداریم.
 
رییس کمیسیون فرهنگی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان خاطرنشان کرد: برنامه‌هایی مثل کتاب‌خوانی به ویژه کتاب‌های آیینی، تئاترهای خیابانی و ... می‌تواند شب‌های شهر را رونق ببخشد.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار