مسابقات دو و میدانی های غرب کشور بین استان های لرستان، همدان، چهارمحال و بختیاری، البرز، مرکزی، اصفهان و سه تیم دیارخودرو، شهرداری و گلپایگان در سه رده سنی برگزار شد.
کد خبر: ۶۷۰۰۰۹
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۹ 20 October 2018
به گزارش تابناک : عبدالرسول یزدی زاده شامگاه جمعه در حاشیه برگزاری مسابقات دو و میدانی جایزه بزرگ غرب کشور، اظهار داشت: با توجه به آماده شدن پیست دو و میدانی زمین چمن گلپایگان مقرر شد طبق هماهنگی های به عمل آمده مسابقات دو و میدانی های غرب کشور بین چند استان لرستان، همدان، چهارمحال و بختیاری، البرز، مرکزی، اصفهان و سه تیم دیارخودرو، شهرداری و گلپایگان این مسابقات برگزار شود.

وی تصریح کرد: مسابقات دو و میدانی شهرستان گلپایگان در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در چهار رشته دو، پرتاب نیزه، پرتاب دیسک و پرش طول با همکاری کادر فنی و مساعدت هیئت هایی از استان های شرکت کننده در این مسابقات برگزار شد.

رئیس هیئت دو و میدانی استان اصفهان با اشاره به اینکه مسابقات با حضور نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در وضعیت مناسبی برگزار شد، افزود: با توجه به اینکه شهرستان گلپایگان در موقعیت مطلوبی به لحاظ قرار گرفتن در غرب استان اصفهان می تواند میزبانی استان های غرب کشور را متقبل شود، این مسابقات فرصت خوبی است تا در سطح وسیع تری نفرات برتر از شهرها و استان های مختلف خود را در این مسابقات در معرض آزمایش قرار دهند.

وی بیان داشت: برگزاری این مسابقات با حضور تیم های نوجوانان، جوانان و بزرگسالان از نقاط غرب کشور باعث ترغیب علاقمندان به رشته ورزشی دو و میدانی جهت آماده سازی خود برای حضور در مسابقات انتخابی تیم های ملی و کسب تجربیات بیشتر در نیل به رشد و پویایی در رشته ورزش دو و میدانی که مادر ورزش ها نامیده می شود، خواهد شد.

یزدی زاده افزود: فعال شدن پیست های خاکی در شهرستان ها می تواند تضمین کننده تیم های ملی ما باشد و نه تنها دو و میدانی بلکه سطح سلامتی جامعه و شهرستان را هم ارتقاء بخشند.

وی اظهار کرد: این مسابقات با حضور قهرمانانی که در هر رده دارای نفرات قابل قبول به ویژه در رده نوجوانان و جوانان در سطح کشوری هستند، برگزار شد و تداوم برگزاری این مسابقات می تواند تأثیرات مثبتی در جذب افراد نوپا داشته باشد و اگر بتوانیم این مسابقات را در تقویم کشوری وارد کنیم قطعاً خواهیم توانست تعداد بیشتری از مراکز استان ها و شهرستان ها را در آن جذب کنیم.

رئیس هیئت دو و میدانی استان اصفهان با اشاره به نتایج به دست آمده در مسابقات دو ۱۰۰ ، ۵۰۰ ، ۸۰۰ و پنج هزار متر، پرتاب دیسک، پرتاب نیزه و پرش طول بیان داشت: با توجه به اینکه طبق آیین نامه قرار بود این مسابقات تنها در رده سنی نوجوانان برگزار شود به همین لحاظ در نتایج رده سنی تیمی نوجوانان تیم های لرستان، چهار محال و بختیاری و همدان مقام های اول تا سوم مسابقات را کسب کردند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار