معاون فرهنگی کمیته امداد استان اصفهان گفت: هزار مددجوی اصفهانی با حمایت کمیته امداد و با دریافت کمک‌هزینه ۷۵۰ هزارتومانی عازم پیاده‌روی اربعین می‌شوند.
کد خبر: ۶۶۹۶۴۴
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۵ 19 October 2018

به گزارش تابناک : کریم زارع با بیان این که پیاده‌روی اربعین حسینی در سال‌های اخیر جایگاه ویژه‌ای در میان عاشقان اباعبدالله الحسین (ع) در کشور یافته است، اظهار کرد: این رویداد بزرگ و پرشور حسینی به یکی از مقاصد اصلی سفرهای زیارتی تبدیل‌شده است و کمیته امداد هم برای حضور اقشار نیازمند تحت حمایت در این راهپیمایی و بهره‌مندی آن‌ها از فیوضات حسینی مشارکت می‌کند.

وی برنامه این نهاد در اربعین حسینی امسال را تسهیل اعزام هزار مددجو به کربلای معلی و عتبات عالیات اعلام کرد و افزود: به هر یک از مددجویان اعزامی ۷۵۰ هزار تومان کمک‌هزینه تعلق می‌گیرد و برنامه‌ریزی مربوط به سفر بر عهده خود مددجویان خواهد بود.

زارع بابیان این که در سال گذشته هزار و ۴۱۰ نفر از جامعه تحت حمایت این نهاد از کمک‌هزینه سفر به عتبات عالیات در ایام اربعین حسینی بهره‌مند شدند، عنوان کرد: برای این منظور ۴۲۳ میلیون تومان با کمک خیران و حمایت مردم نیکوکار اصفهان پرداخت شد.

معاون فرهنگی کمیته امداد استان اصفهان با اشاره به اجرای طرح شوق زیارت توسط این نهاد، گفت: این طرح برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی به نیازمندانی که تابه‌حال به سفرهای زیارتی مشرف نشده‌اند، راه‌اندازی شده است و مردم نیکوکار اصفهان می‌توانند با مراجعه به تارنمای shogheziarat.ir در این امر خداپسندانه سهیم شوند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار