عضو مجلس خبرگان رهبری با انتقاد از برخی انتصابات خاص در استان اصفهان گفت: برخی به جای اینکه توبه کنند به فکر این هستند ۱۰ یا ۱۵ نفر را فوری در منصب‌های خاص و مهم استخدام کنند.
کد خبر: ۶۶۹۶۴۱
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۳ 19 October 2018

به گزارش تابناک : آیت‌الله سید ابوالحسن مهدوی شامگاه پنجشنبه در آیین نخستین سالگرد شهادت سردار شهید حسین آقادادی در گلستان شهدای اصفهان، اظهار داشت: در نخستین سالگرد این شهید بزرگوار جمع شده‌ایم تا تجلیل کنیم از یاد و خاطره شهید، برپایی این گونه مراسم‌ها برای ما یک درس است.

وی افزود: شهدا نیاز به تجلیل ما ندارند، این ما هستیم که نیاز به راه و الگو داریم، نیاز به کسانی داریم که راه را برای ما بیان کرده و اهداف این شهدا را در مسیر زندگی ما زنده نگه دارند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به حداقل کاری که می‌توان انجام داد تا ذره‌ای از مسئولیت ما نسبت به کاری که شهدا انجام داده‌اند کم شود، گفت: ما تکلیفی داریم، بر عهده ما است که بدانیم اگر قطره قطره خون شهیدان ریخته شده است ما چه کردیم؟ حداقل کاری که وظیفه داریم زنده نگه داشتن اهداف آنها است، باید جمع شویم و راه آن‌ها را بیان کنیم تا برای خودمان، جوانان جامعه و به الخصوص مسئولان شهری تداعی بشود که آنها چه کرده‌اند؟

وی ادامه داد: شهید آقادادی و دیگر شهدا نیز همسر داشتند و نداشتند، فرزند داشتند و نداشتند، مادر داشتند و نداشتند، چگونه می‌شود که یک انسان این چنین شود، ما چه کاری انجام انجام بدهیم که این چنین شویم؟

آیت الله مهدوی برخی اتفاقات را ترویج بی عفتی دانست و گفت: با دیدن برخی مسائل خیلی غصه خوردم، ببینید چقدر تفاوت هست بین شهدا و مسئولینی که در این استان باید مجری قانون باشند، در حرکتی موتور برقی را افتتاح می‌کنند ولی در کنار آن بی عفتی را ترویج می‌دهند.

وی اضافه کرد: من بسیار ناراحت هستم، کسی که باید مجری قانون در استان باشد می‌گوید اشکالی ندارد و دختران هم بیایند موتور سواری بکنند، دوچرخه سواری کم بود حالا آماده دیدن موتور سواری دختران باشند، این ترویج بی عفتی‌ها از ناحیه کسی است که باید مجری قانون باشند.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: کسی که باید به جامعه آرامش دهد ترویج بی بند و باری و بی عفتی می‌کند، باید گفت ای کاش اینجا بودند و می‌آمدند سر قبر شهیدان عذر خواهی می‌کردند و صورت‌های خود را بر روی خاک شهید گذاشته و توبه می‌کردند.

وی افزود: به جای اینکه توبه کنند به فکر این هستند 10 یا 15 نفر را فوری در منصب‌های خاص و مهم  استخدام کنند.

آیت الله مهدوی در خصوص تفاوت میان شهدا و مخالفان شرع گفت: چقدر تفاوت هست بین این شهید و شهدای نظیر او و کسانی که اینطور قانون را به‌هم می‌ریزند،  مگر سنگینی قطره‌های خون شهدا را احساس نمی‌کنیم ؟ پیام این است که مگر ما بمیریم تا اجازه داده شود چنین خلاف‌هایی در شهر انجام بشود، بعضی‌ها فکر می‌کنند وقتی طیف خاصی در کشور مسئولیت گرفتند می‌توانند همه چیز را زیر پا بگذارند.

وی ادامه داد: همه مشتاق بهشت‌اند ولی بهشت مشتاق چه کسی است؟ خیلیها‌ مشتاق دیدار امام زمان(عج) هستند ولی با چشم دل نگاه نمی‌کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: شهید آقادادی یکی از ویژگی‌های بارزشان این بود که مرتب برگزاری جلسات دین و فرهنگ عاشورا را تقویت کنند، اما ما را گذاشتند و رفتند، نمی‌دانم در روز قیامت جلوی آنها سربلند خواهیم بود یا خیر و من از شما مردم عزیز سپاس‌گزارم که در این جلسات شرکت می‌کنید.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار