رئیس جمعیت هلال احمر کشور ؛
رییس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران درحاشیه بازدید و ایین افتتاح چندین مراکز هلال احمر درگیلان بر راه اندازی سریعتر اشیانه بالگردهوایی درگیلان وسایر نقاط در کشور تاکیدکرد.و افزود؛ آشیانه بالگرد هلال احمر گیلان دهه فجر امسال افتتاح می شود
کد خبر: ۶۶۹۶۱۷
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۷ - ۰۷:۱۸ 19 October 2018

رییس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران گفت : آشیانه بالگرد هلال احمر گیلان در مرکز آموزش های تخصصی امداد و نجات چاف لنگرود همزمان با دهه فجر افتتاح می شود .
علی‌اصغر پیوندی رییس جمعیت هلال احمر کشور در بازدید از مرکز آموزش‌های تخصصی امداد و نجات چاف لنگرود و روند پیشرفت ساخت آشیانه بالگرد گفت: در چهلمین سال پیروزی انقلاب، پروژه‌های مهمی در سطح کشور افتتاح خواهد شد.

وی با بیان اینکه باید به شکل ملی به گیلان نگاه شود، تصریح کرد: امداد هوایی یکی از کارهای مهم و استراتژیک برای کل کشور است و مرکز آموزش‌های تخصصی امداد و نجات چاف لنگرود به لحاظ موقعیت جغرافیایی و پهناور بودن آن یک مرکز مهم محسوب می‌شود.

رئیس جمعیت هلال احمر کشور با بیان اینکه این آشیانه در دهه فجر امسال با کمک جمعیت هلال احمر و کل استان افتتاح خواهد شد، افزود: این آشیانه به لحاظ وسعت و قابلیت‌های آن یک آشیانه مهم در استان گیلان و مازندران محسوب می‌شود و تاکنون ۸۵ درصد آشیانه تکمیل شده و نیازمند بیش از یک و نیم میلیارد تومان اعتبار است.

دکتر پیوندی گفت : جمعیت هلال احمر این پایگاه هوایی را در فضایی به مساحت 15 هزارو 500 متر مربع در مرکز آموزشهای تخصصی هلال احمر واقع در چاف لنگرود به بهره برداری رسید .
وی ادامه داد: این مرکز با توجه به موقعیت و قابلیت‌هایی که دارد به عنوان مرکز آموزش‌های تخصصی کاملی برای استان مجاور و حتی کل کشور با مشارکت با بخش خصوصی و جمعیت هلال احمر طراحی می‌شود.

پیوندی خاطرنشان کرد: طراحی انبارهای امدادی و تمرکز در یک مکان و جلوگیری از اتلاف هزینه از مهمترین اهداف مرکز آموزشی چاف لنگرود است
مهندس مهدی ولی پور، مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان دراین مراسم گفت : خودروهای جمعیت هلال احمر استان با ارزش یک میلیارد و 600 میلیون تومان که شامل کمک سازمان برنامه و بودجه جهت خرید 10 دستگاه خودروی فوتون و 3 دستگاه خودروی ون 300 میلیون تومان از محل کمک جمعیت هلال احمر کشور برای خرید دو دستگاه تویوتا هایلوکس می باشد
عضو شورای اداری استاتداری گیلان مشارکت بخش خصوصی دراین پروژه رابسیار مثبت ارزیابی کردو از همراهی وهندلی نیکوکاران قدردانی کرد.

** استفاده بهینه از اموال و موقوفات جمعیت هلال احمر زمینه ساز استقلال و تحقق اهداف والای این نهاد بزرگ مردمی است

رییس جمعیت هلال احمر کشور بااشاره صیانت ازاموال وموقافات مردمی گفت : استفاده بهینه از اموال و موقوفات جمعیت هلال احمر زمینه ساز استقلال و تحقق اهداف والای این نهاد بزرگ مردمی است

ریاست جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران با حضور در همایش مسئولین امور حقوقی و املاک جمعیت هلال احمر با تاکید بر حفظ اموال و موقوفات جمعیت هلال احمر گفت : با احیای اموال موقوفه و استفاده بهینه از این امانات ، جمعیت هلال احمر می تواند با رسیدن به استقلال در جهت تحقق اهداف والای خود گام بردارد .

دکتر پیوندی درجمع همایش مشترک مسئولین حقوقی و املاک 31 استان و مدیران و کارشناسان حقوقی ستادی و شورای مدیران هلال احمر استان گیلان افزود : جمعیت هلال احمر یک نهاد مورد اعتماد مردم می باشد که از سالیان دور خیرین و نیکوکاران اموال خود را جهت استفاده بهینه و کاهش رنج آسیب دیده گان به این نهاد هبه و وقف نمودند که وظیفه ما حفظ و احیای این اموال در راستای عمل به خواسته هبه کننده گان می باشد .
وی بیان کرد : بیش از 3500 ساختمان موقوفه و هبه که برخی قابل استفاده و تعدادی بلا استفاده می باشددر جمعیت وجود دارد که وظیفه کارشناسان و مسئولین امور حقوقی جمعیت هلال احمر پیگیری و مشخص نمودن تکلیف این اموال در جهت رفع نیازهای مردم می باشد .
وی افزود : وظیفه هر هلال احمری مشخص کردن مسیر تحقق ایده ها و اهداف جمعیت بر اساس روحیه داوطلبی می باشد و هر شخص در هر جایگاهی باید خود را مسئول دفاع از حقوق جمعیت هلال احمر بداند .
دکتر پیوندی با تاکید بر گسترش روحیه داوطلبی در مردم افزود : بخش زیادی از نیروهای جمعیت هلال احمررا داوطلبان و جوانان و نجاتگران تشکیل می دهند که باید با ایجاد بستر مناسب بتوانیم عموم مردم را در هر پست و مقام و توانایی که دارند جذب و بعنوان داوطلب هلال احمر نسبت به ارایه آموزشهای لازم برای آنها اقدام نماییم
ریاست جمعیت هلال احمر کشور ضمن قدردانی از دکتر فروزش معاون مجلس و امورحقوقی جمعیت هلال احمر گفت : کاستی های زیادی در بخش حقوقی از جمله کمبود نیرو و جایگاه کارشناسان حقوقی در جمعیت وجود دارد که امیدواریم با پیگیری و تلاشهای معاونت مجلس و امور حقوقی بتوانیم جایگاه استانی امور حقوقی را به نحوی که شایسته آنان است ارتقا دهیم .
وی ضمن تقدیر از نجاتگران جمعیت هلال احمر در سیل اخیر گفت : نیروهای هلال احمر گیلان شجاعانانه در سیل اخیر در کنار مردم بودند که باعث ایجاد آرامش و جلوگیری از تلفات و خسارات بیشتر شدند که در جای خود شایسته تقدیر می باشد .

** افتتاح پوشش بیمه ای حوادث انبار امدادی هلال احمر گیلان دراینده نزدیک

دکتر پیوتدی بابیان اینکه انبارامدادی گیلان بزودی تحت پوشش بیمه ای قرار می گیرد گفت، با تلاش و پیگیری مدیرعامل هلال احمر گیلان و مسئولین شهرستان انبار امدادی جهت پوشش حوادث احتمالی در دهه فجر امسال افتتاح می شود .

ریاست جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران ضمن افتتاح ساختمان اداری ، امدادی شهرستان شفت گفت : با تلاش و پیگیری مدیر عامل استان و مسئولین شهرستان انبار امدادی جهت پوشش حوادث احتمالی در دهه فجر امسال افتتاح می شود .

ریاست جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران ضمن افتتاح ساختمان اداری ، امدادی شهرستان شفت گفت : با تلاش و پیگیری مدیر عامل استان و مسئولین شهرستان انبار امدادی جهت پوشش حوادث احتمالی در دهه فجر امسال افتتاح می شود .
دکتر پیوندی ضمن اشاره به جاذبه های گردشگری و زیارتی شهرستان شفت افزود : با توجه به پرتردد بودن شهرستان شفت ، در حال حاضر فاقد پایگاه بین شهری می باشد که با مساعدت فرماندار و اختصاص زمین بر اساس استانداردها با کمک خیرین و جذب اعتبارات استانی و کشوری شاهد ایجاد پایگاه در این شهرستان خواهیم بود .
وی بیان کرد: مرکز اداری و امدادی شفت واگذاری شده از سوی اداره مسکن و شهرسازی با عرصه 1200 و عیان 281 مترمربع و ارزش 430 میلیون تومان می باشد .

اشیانه هوایی گیلان مرکز تخصصی وپایلوت امداد هوایی درکشور

 

اشیانه هوایی گیلان مرکز تخصصی وپایلوت امداد هوایی درکشور

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار